۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۰۹۴۱
امیر مالکی:

تمام سیاست‌های جنگ‌طلبانه غرب در منطقه شکست خورده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه گفت: دشمن با راه اندازی جنگ نرم، عملیات روانی و تهاجم فرهنگی، هدف خود که همان فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است، پیگیری می کند ولی تمام سیاست‌های جنگ‌طلبانه غرب در منطقه شکست خورده است.
جنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر ظهیر مالکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان‌ شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: رژیم بعث عراق با حمایت همه‌ جانبه غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی 31 شهریور سال 59، جنگی تمام عیار علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

وی با بیان این‌که هدف اصلی صدام برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: صدام حسین با ظاهر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیون عراق و با پاره کردن قرارداد 1975، آغاز تجاوز رژیم بعثی به ایران را اعلام کرد و مدعی بود که ظرف 48 ساعت خوزستان و ظرف یک هفته تهران را به اشغال خود در می آورد.

امیر مالکی با تأکید بر این‌که رویه جهاد، ایثار و شهادت نیروهای مسلح مانع از تحقق نقشه های شوم آمریکا در منطقه شده است، گفت: مردم ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مدت کمتر از 48 ساعت دشمن را زمین گیر کردند و این ما بودیم که بعد از هشت سال، پیروز نهایی این جنگ شده و تمام معادلات دشمن را برهم زدیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و سیاستمداران غربی وقتی که دیدند با جنگ نظامی نمی‌توانند ایران اسلامی را شکست دهند، با استفاده از روش‌های مختلفی همچون جنگ نرم، عملیات روانی و تهاجم فرهنگی، هدف خود که همان فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است را دنبال کردند، اما از این روش هم نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه با بیان این‌که امروزه دشمن با روش جنگ نیابتی درصدد فروپاشی کشورهای دوست و همسایه ایران از جمله سوریه، عراق و یمن است، تصریح کرد: دشمن با سازماندهی و حمایت از گروه‌های تکفیری به دنبال ضربه زدن به کشورهای همسایه ایران است.

امیر مالکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی برای دفاع از حرمین شریفین، به عنوان مستشار نظامی، به نیروهای عزاقی و سوریه کمک و مشاوره نظامی می‌دهند و همچون هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور دارند.

وی با تأکید بر این‌که مدافعان حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: اگر نسل اول انقلاب در مقابل دشمن مجهز که مورد حمایت مالی، تجهیزاتی و انسانی حدود 26 کشور بود، با دستان خالی ایستادگی کرد، امروز جوانان مدافع حرم با سلاح ایمان و غیرت دینی از خاک، دین و ناموس خود دفاع می کنند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات