۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۵۱۵۱۱
دادستان کل کشور:

حرکت مسؤولان اجرایی در رابطه با مدیریت فضای مجازی کند است

دادستان کل کشور با بیان اینکه حرکت مسؤولان اجرایی در رابطه با مدیریت فضای مجازی کند است، گفت: دشمن در جهت فضای مجازی و نابود کردن جوانان حرکت می‌کند که حرکت مسؤولان ما متناسب با این حرکت دشمنان نیست.
دادستان کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از وظایف دادستان دفاع از حقوق عامه است و دادستان باید به نحو مطلوبی بر وظایف خود آگاه و به خوبی این وظایف را انجام دهد و باید به دنبال احقاق حقوق عامه باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که باید فضای مجازی مدیریت شود، گفت: فضای مجازی یکی از خطرات بزرگی است که جامعه ما را تهدید می‌کند و به صورت رها شده در اختیار دشمنان قرار دارد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه حرکت مسؤولان اجرایی در رابطه با مدیریت فضای مجازی کند است، افزود: دشمن در جهت فضای مجازی و نابود کردن جوانان حرکت می‌کند که حرکت مسؤولان ما متناسب با این حرکت دشمنان نیست، در حال حاضر فضای مجازی سلامت جان و روح ما را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه هر هفته در کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای بیش از یک هزار شبکه فیلتر می‌شود، تصریح کرد: مدیریت فضای مجازی باید در اختیار خودمان است و باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی چاره‌ای اساسی اندیشیده شود./203/880/ب1

ارسال نظرات