۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۵۱۷۴۱
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره؛

دفاع مقدس در پازل جنگی نابرابر قدرت نمایی کرد

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه جنگ ما در برابر رژیم بعث عراق جنگی نابرابر بود، گفت: در این جنگ همه ابرقدرت‌های جهان از صدام حمایت می‌کردند ولی با اراده مستحکم رزمندگان و با عنایت خداوند متعال این جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن را از خاک کشور بیرون راند.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، سرهنگ علی صادقی در مراسم «شهید آبروی محله» که در شهرستان خرم دره برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و با تأکید بر اینکه طبق آیات قرآن شهدا زنده هستند و در نزد پروردگارشان رورزی می‌خورند، عنوان کرد: شهیدان ولی‌نعمت ما هستند و باید تلاش کنیم همواره راه آنها را ادامه دهیم؛ بر این اساس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه جنگ ما در برابر رژیم بعث عراق جنگی نابرابر بود، تصریح کرد: در این جنگ همه ابرقدرت‌های جهان از صدام حمایت می‌کردند ولی با اراده مستحکم رزمندگان و با عنایت خداوند متعال این جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن را از خاک کشور بیرون راند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خرم‌دره برگزار خواهد شد، گفت: سپاه ناحیه خرم‌دره با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در هفته دفاع مقدس سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد تا نسل جدید که آن دوران را ندیده‌اند با دلاورمردی‌ها و ایثار رزمندگان آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره در پایان با اشاره بهخ اینکه شهید رحمان شاکری‌فر از تکاوران کادر لشگر ۵۸ ذوالفقار بوده است، اظهار داشت: این شهید عزیز در سال ۳۹ متولد شد و در ۲۶ مهرماه سال ۶۵ در برگ‌ریزان خزان جزیره مجنون به شهادت رسید و در میان همرزمان شهید خود در گلزار شهدای خرم‌دره به خاک سپرده شد./101/837/ب1

ارسال نظرات