۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۵۱۷۵۲
سردار کریمیان در جمع طلاب بناب:

دشمن با پروژه نفوذ به دنبال براندازی انقلاب است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که ایران اسلامی هم اکنون درگیر 3 جنگ ترکیبی نرم، امنیتی و جنگ سخت است، گفت: دشمن با نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(ع) بناب اظهار داشت: اصلی‌ترین عاملی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سبب پیروزی رزمندگان اسلام بود؛ پشتوانه ایمان، رهبری و مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نیابتی صدام علیه ایران؛ 34 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم ارتش رژیم بعث عراق را همراهی می کردند و تمام بسترهای لازم برای اشغال ایران و سقوط جمهوری اسلامی را مهیا کرده بودند؛ ولی مقاومت مردمی باعث شکست برنامه های دشمن شد.

سردار کریمیان با بیان این‌که دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی با طراحی جنگ‌های نرم ترکیبی درصدد مهار و توقف جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: غرب به این حقیقت دست یافته که هرگونه جنگ نظامی علیه ایران حماقت محض است، از این رو با راه‌اندازی جنگ نرم و تشدید تحریم های اقتصادی به دنبال نفوذ در کشور است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که ایران اسلامی هم اکنون درگیر 3 جنگ ترکیبی نرم، امنیتی و جنگ سخت است، خاطرنشان کرد: غفلت برخی در داخل کشور عامل اصلی در توطئه مخملی و فتنه سال 88 بوده است که با تدابیر و بصیرت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و روحیه بالای انقلابی دلسوزان نظام حماسه 9 دی خلق شد.

وی با اشاره به این‌که دشمن با جنگ نوین و هوشمندانه‌ای با تاکتیک‌های مختلف علیه ایران اسلامی وارد میدان شده است، گفت: رهبری در دهه 70 نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار دادند، اما متأسفانه عده ای آن را درک نکردند. ایشان بعدها از ناتوی فرهنگی خبر دادند و اکنون توطئه نفوذ دشمن را تذکر می دهند.

سردار کریمیان با بیان این‌که دشمن با نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: اگر نفوذ حاکمیتی و سیاسی صورت بگیرد قطعاً دشمن به تمام خواسته های خود خواهد رسید؛ اما اگر در کنار هم باشیم؛ هیچ ابرقدرتی توان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

همچنین حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه شهرستان بناب در سخنانی با تأکید بر تقویت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور به برکت 8 سال دفاع مقدس برقرار است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند، قطعا امنیت پایدار در کشور حاکم نبود./203/935/ب1

ارسال نظرات