۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۵۱۸۹۷
مدیر حوزه علمیه خواهران صحنه:

دشمن با راه اندازی جنگ نرم درصدد حذف اسلام است

مدیر حوزه علمیه خواهران صحنه با اشاره به صدور تفکر انقلاب به تمام جهان، گفت: دشمن با روی آوردن به جنگ نرم درصدد حذف انقلاب اسلامی است.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم سعادت، مدیر حوزه علمیه شهرستان صحنه ظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی  طلاب خواهر حوزه علمیه این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی هجمه های زیادی بر علیه نظام صورت گرفت و هدف اصلی دشمن از این حمله کمرنگ ساختن و یا حذف اسلام بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در برابر رشد تفکر مادی گرایی همواره با دشمنان به مقابله پرداخته است.

وی در ادامه افزود: با ناکام ماندن دشمن در دوران دفاع مقدس دشمن در عرصه قومیت گرایی و فرق مذاهب ورود پیدا کرد و استراتژی جنگ نرم را به راه انداخت به گونه ای که مرحله به مرحله به نفوذ و هجمه خود می افزاید.

خانم سعادت اظهار داشت: امروز تفکر انقلاب اسلامی از مرزهای ایران نیز فراتر رفته است، از این رو دشمن نیز پا را فراتر نهاده و به جنگ نرم و هوشمند روی آورده است.

وی با اشاره به قضیه برجام، بیان داشت: هدف دشمن از راه اندازی برجام نفوذ و سلطه بر انقلاب اسلامی است، دشمن درصدد است که با ظاهرسازی و لبخند نفرت ملت ها به آمریکا را با عشق و دوستی جایگزین کند.

این مسؤول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع روشنفکران و اهل علم، عنوان داشت: بیان اهداف انقلاب اسلامی، دشمن شناسی و شفاف سازی دسیسه های آمریکا می تواند انقلاب را از هجمه های دشمنان ایمن سازد.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه در پایان بیان داشت: طلاب و روحانیان با تمام توان مطالبات رهبر انقلاب را در جامعه عملیاتی سازند و نسبت به ترفندهای دشمنان واکنش نشان داده و با بصیرت افزایی جامعه را از گزند معاندان و مستکبران محفوظ دارند./857/203/ب2

ارسال نظرات