۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۵۲۱۷۰
نماینده مجلس خبرگان رهبري:

همسويي نيروهاي انقلابي دشمن را نااميد مي کند

نماینده مجلس خبرگان رهبري گفت: حضور نيروهاي انقلابي و همسويي آنها، آثار تلاش تلاشگران انقلابي را استمرار مي بخشد و متفرق شدن آنها نيز آسيب ديدن دستاوردهاي انقلاب را به دنبال خواهد داشت.
آيت الله فاضل گلپايگاني

آيت الله محمدحسن فاضل گلپايگاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با اشاره به اينکه همسويي بين مسلمانان يک خواسته الهي است، گفت: جامعه انساني، اديان الهي، ممالک و جمعيت آن بايد همسو باشند.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران داراي جمعيتي ارزشمند است که اکثريت مسلمان هستند و به عنوان مليت واحد ايراني محسوب مي شوند و به جمهوري اسلامي ايران رأي داده اند.

آيت الله فاضل گلپايگاني با اشاره به اينکه هسته مرکزي مردم در قبل و بعد از انقلاب، نيروهاي انقلابي و داراي جوششي در راستاي ايجاد تحولي نو و زيبا بوده اند، افزود: نيروهاي انقلابي در کنار امام راحل و با فرمان ايشان، انقلاب را ايجاد کردند و نظام شاهنشاهی را ساقط کردند.

استاد درس خارج حوزه علميه با بيان اينکه افراد انقلابي با همسويي با نظام و انقلاب موجب استمرار انقلاب شده اند، تأکيد کرد: همسويي همگان و به ويژه هسته مرکزي موجب آثار و برکات فراواني براي کشور مي شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبري، از بين نرفتن اصول انقلاب را از آثار وحدت و همدلي نيروهاي انقلابي دانست و گفت: حضور نيروهاي انقلابي و همسويي آنها، آثار تلاش تلاشگران انقلابي را استمرار مي بخشد که متفرق شدن آنها نيز آسيب ديدن دستاوردهاي انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

وي با بيان اينکه لازمه متحد شدن اقشار مختلف در داخل و کاهش طمع و بر باد رفتن نقشه هاي دشمن، همسويي نيروهاي انقلابي است، گفت: اگر استکبار همسويي يک ملت با روحيه انقلابي و درصحنه را مشاهده کند، به خود اجازه ورود به مسائل داخلي يک کشور را نمي دهد.

آيت الله فاضل گلپايگاني گفت: انقلاب شکوهمند اسلامي ايران با حضور در صحنه مردم و همسويي انقلابيون، توانسته در داخل توانمند حرکت کند و نسبت به خارج تثبيت و تحکيم شود و در دلها نفوذ کند./302/1307/ب1

ارسال نظرات