۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۵۲۱۸۷
در حاشیه افتتاحیه جشنواره قرآنی دانشگاه علمی کاربردی صورت گرفت؛

تشییع شهید مدافع حرم تیپ زینبیون/ تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم

آیین تشییع شهید مدافع حرم از کشور پاکستان با حضور نیروهای رزمی حزب الله لبنان و با حضور اهالی قرآن و دانشجویان و مدیران برگزار شد.
مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور سه شنبه شب با حضور شخصیتهای کشوری، حوزوی و استانی در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت ‏الاسلام والمسلمین عابدی استاد درس خارج حوزه علمیه قم، بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور و محمد حسن نادری دبیر دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت حضور داشتند.

تجلیل از خانوادههای معظم شهدای مدافع حرم، شهیدان سید سجاد طاهر نیا از دانشگاه امام خمینی(ره)، دانشجوی شهید علی اکبر عربی ازدانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم از دیگر برنامه های این جشنواره قرآنی بود.

پس از این مراسم، آیین تشییع شهید مدافع حرم از کشور پاکستان با حضور نیروهای رزمی حزب الله لبنان و با حضور اهالی قرآن و دانشجویان و مدیران برگزار شد و دانشجویان قرآنی با این شهید گرانقدر تجدید پیمان کردند.

از دیگر بخشهای این مراسم، پرده خوانی ویژه دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود که  با حضور و اجرای حجتالاسلام وافی برگزارشد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه  8 مهرماه از ساعت 8 تا 10 صبح در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار خواهد شد./1323/پ202/ب1

ارسال نظرات