۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۵۲۲۹۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند خبر داد؛

اعزام بیش از ۸۵ مبلغ در دهه اول محرم

رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند با اشاره به وجود 65 هیأت مذهبی فعال در این شهرستان، گفت: در دهه اول محرم بیش از ۸۵ مبلغ و مبلغه اعزام که از این میان 35 روحانی غیر بومی هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام عبدالرحمن جمال، رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آمادگی هیأت های مذهبی این شهرستان در دهه اول ماه محرم برای برپایی برنامه های عزاداری گفت: در کل شهرستان ۶۵ هیأت مذهبی در شهرستان وجود دارد که از این میان تعداد ۱۵ هیأت مربوط به خواهران است.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از ۸۵ روحانی مبلغ و مبلغه اعزام می شوند، افزود: این تعداد به مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۵ روحانی غیربومی از شهرستان قم هستند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این شهرستان برخوردار از ۷۳ مسجد شهری و روستایی خاطرنشان کرد: افزون بر این مساجد در بیش از ۱۷ حسینیه مراسم سوگواری در دهه اول محرم فعال خواهند بود.

حجت الاسلام اظهار داشت: در روزهای محرم بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در مساجد شهری و روستایی شهرستان گتوند برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت دهه محرم و لزوم استفاده مناسب از فرصت تبلیغی این دهه خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت‌ های تبلیغی در روزهای محرم سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ همچنین برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امربه معروف و نهی‌از منکر، قیام خونین امام حسین(ع) و ولایت ‌فقیه در مدارس و مساجد و بازدید از هیأت ‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد./303/9456/ب1

ارسال نظرات