۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۵۳۰۲۵
طی دیداری صورت گرفت؛

بررسی زمینه تعاملات پژوهشی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی با وزارت علوم

در دیدار معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مدیرکل برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم، زمینه های تعامل میان این پژوهشگاه با وزارت علوم بررسی شد.
پژوهشگاه فرهنگ وعلوم اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دو طرف در این دیدار ضمن توجه به زمینه های همکاری، راهکارهای رفع موانع همکاری را مورد بررسی قرار داده و بر گسترش این همکاری ها تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نژاد، ضمن ارائه گزارشی درباره فعالیت های صورت گرفته توسط پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ، بر همکاری بیش‌ترمیان این پژوهشگاه با وزارت علوم تأکید کرد.

معاون پژوهشی  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با تأکید بر رفع موانع موجود در مسیر این همکاری، افزایش این همکاری ها را منوط به ارائه راهکارهای عملیاتی در رفع موانع دانست.

در ادامه این دیدار، مدیرکل برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم با ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته توسط این پژوهشگاه، تصریح کرد: فعالیت های صورت گرفته به ویژه در حوزه اصطلاح نامه و نمایه سازی بسیار خوب بوده و جای تقدیر دارد.

دکتر محسن شریفی، ضمن تأکید بر گسترش همکاری میان وزارت علوم با این پژوهشگاه افزود: به همین منظور، حضور نماینده مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی در شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی، می تواند موجب افزایش همکاری ها شود.

لازم به یادآوری است، در این دیدار که در مرکز برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم برگزار شد، مدیران مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی نیز حضور داشتند./872/د102/ی

 

 

 

 

ارسال نظرات