۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۵۳۲۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

آرمانهای انقلاب با استفاده از ابزارها و روشهای جدید به دنیا منتقل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید آرمانها و ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی با استفاده از ابزارها و روشهای جدید به ملتهای دنیا معرفی و منتقل شود.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با مدیران ثبت اسناد و املاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرکل حفاظت سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور و شماری از مدیران استانی این سازمان، با اشاره به اهمیت موضوع ثبت اسناد در کشور، اظهار کرد: در سالهای اخیر سازمان ثبت اسناد و املاک گامهای بزرگی برداشته که این اقدامات منشأ خیر و برکات مهمی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ساختار و برنامه‌های جدیدی که در این سازمان در دستور کار قرار گرفته مناسب و ستودنی است، ادامه داد: ضروری است تا دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به فراخور رسالت خود به تکنولوژی و امکانات جدید مجهز شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه ما باید با علم روز و فناوری جدید دنیا همراه باشیم، اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی و بهره‌گیری از امکانات، ابزارها و روشهای نوین برای نیل به اهداف انقلاب و نظام اسلامی ضروری است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا آرمانها و ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی را با استفاده از ابزارها و روشهای جدید به ملتهای دنیا معرفی و منتقل کنیم.

وی افزود: لازم است در تمامی امور از فناوری های روز و فرصتهای جدید در دنیا بهره بگیریم؛ زیرا امکانات و ابزارهای جدید در واقع فرصتهای جدیدی برای پیشرفت و توسعه و دست‌یابی به اهداف همیشگی ما هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به در پیش بودن نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی در سال 91 با تأکید بر گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: سفر رهبری به استان برکات معنوی و مادی فراوانی را برای این منطقه از کشور به همراه داشت.

وی اضافه کرد: امید می‌رود با همکاری و همراهی مسؤولان استانی و کشوری و مردم خراسان شمالی، مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این استان از نظر پیشرفت و توسعه جزء 10 استان برتر کشور باشد، محقق شود.

محمدرضا سعادتمند، مدیرکل حفاظت سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات این سازمان، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک ازجمله دستگاه‌هایی است که مردم سر و کار زیادی با آن دارند و این سازمان با 100 سال قدمت تلاش زیادی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم کرده است.

وی با اشاره به اقدامات وسیع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای بهره‌گیری از فناوریهای جدید، اضافه کرد: در این راستا تاکنون افزون بر 7 هزار دفترخانه در کشور به سامانه الکترونیکی ثبت اسناد و املاک متصل شده‌اند./9314/202/ب2

ارسال نظرات