۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۵۳۸۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، عصر امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت اجتماعی امروز جامعه مرهون خون پاک شهدا است، افزود: افراد زیادی خون خویش را فدای انقلاب کردن تا امروز ما در امنیت و آسایش فعالیت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم در زمینه تربیت دینی نسلهای جوان و آینده است.

وی در ادامه بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت تقویت کننده روحیه ایثار، خودباوری، مقاومت و خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه یادآور شد: یادواره های شهدا از جمله شهدای روحانی از سوی تبلیغات اسلامی استان با شکوه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: یادواره شهدای هیأتهای مذهبی لرستان نیز از سوی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

یادواره شهدای قرآنی لرستان برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: از دیگر برنامه هایی که در دستور کار تبلیغات اسلامی استان قرار دارد، برگزاری یادواره شهدای قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این یادواره، آمار شهدای قرآنی استان لرستان با همکاری دستگاه های اجرایی استان تهیه شده است، عنوان کرد: در مجموع ۴۰ شهید قرآن در استان شناسایی شده است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه این یادواره شهدای قرآنی دی ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: کتاب شهدای قرآنی لرستان نیز در حال تهیه و تدوین است./202/9451/ب1

ارسال نظرات