۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۵۴۳۳۳

فعالیت بیش از 100 مبلغ در شهرستان پلدختر

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: تا پایان دهه نخست ماه محرم بیش از 100 مبلغ در مناطق شهری و روستایی پلدختر مشغول فعالیت تبلیغی و تبیین اهداف قیام عاشورا هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام علی صیادی، در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تا پایان دهه نخست ماه محرم بیش از 100 مبلغ در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت هیأتهای مذهبی در ماه محرم افزود: این تعداد مبلغ در هیأتهای مذهبی شهری و روستایی پلدختر حضور دارند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر در ادامه یادآور شد: 20 خواهر مبلغ نیز با همکاری تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه این شهرستان در ماه محرم فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا الگوی دیگر قیامهای بشری در جهان است، عنوان داشت: در مراسم عزاداری ماه محرم باید فلسفه حادثه و قیام عاشورا برای عزاداران تبیین شود.

حجت‌الاسلام صیادی اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت افزایی را از اهداف مهم پیام مکتب عاشورا خواند و گفت: حضور مبلغان در مناطق شهری و روستایی نقش بسزایی در انتقال پیام نهضت عاشورا به نسل جوان را دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات توجیح مبلغان در مراسم اعزام به مناطق تبلیغی افزود: مراسم عزاداری ماه محرم باید با محوریت سخنرانی مبلغان صورت گیرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر تأکید کرد: در مراسم عزاداری و سخنرانی ما محرم باید شأن و منزلت عزاداری امام حسین(ع) رعایت شود.

وی  اظهار داشت: حضور مبلغان در مناطق شهری و روستایی امری بسیار مهم برای جلوگیری از گسترش شبهات و خرافه زدایی است.

حجت الاسلام صیادی فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی و روستاها را امری مهم و ضروری خواند و گفت: متأسفانه روستاهای شهرستان پلدختر جز چهار روستا، به دلیل نبود امکانات لازم بقیه روستاها از وجود روحانی و مبلغ بی بهره هستند./9451/303/ب3

ارسال نظرات