۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۵۴۴۲۱
نماینده ولی‌فقیه سپاه انصار المهدی زنجان مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری مستمر یادواره‌ها در راستای حفظ فرهنگ اصیل اسلامی

مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) با تأکید بر استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا در مناسبات فرهنگی گفت: اگر در حال حاضر برای شهدا یادواره گرفته نشد و درس‌های دفاع مقدس بازگو نشود، قادر نخواهیم بود فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
حجت الاسلام علی متین

به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین امروز در مراسم یادواره شهدای گیلوان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، گفت: جهاد دری از درهای بهشت است که بر روی بندگان خاص خدا باز می‌شود.

مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان امنیت و آرامش موجود در ایران را مدیون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: حضور در جلسات یادبود شهدا ذخیره‌ای برای عالم برزخ است و دعاهای ایشان در دنیا و آخرت در حق همه ما کارگشا خواهد بود.

حجت‌الاسلام متین با تأکید بر استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: اگر در حال حاضر برای شهدا یادواره گرفته نشد و درس‌های دفاع مقدس بازگو نشود، قادر نخواهیم بود فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، افزود: اگر این کار را نکنیم دشمن از فقدان اهرم ترویج فرهنگ اصیل اسلامی سوءاستفاده کرده و به تدریج فرهنگ اسلامی را از بین برده و چیزهای دیگر را جایگزین این فرهنگ خواهد کرد.

مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) زنجان با بیان لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی در هر جنگی یک یا چند شهر را از دست داده‌ایم، اما در هشت سال دفاع مقدس با دلاوری‌های شهدا و ایثارگران در آن زمان حتی یک وجب از این خاک دست دشمن نیفتاد.

شایان‌ذکر است مراسم یادواره شهدای گیلان با حضور اهالی و شورای اسلامی گیلان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)، بسیجیان و جامعه بسیج زنان و سایر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان طارم در گیلان برگزار شد./837/101/ب2

ارسال نظرات