۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۵۴۶۱۶
رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

دینداری تنها به حاضر شدن در مراسم عزاداری نیست

فصیحی رامندی گفت: دینداری تنها به حاضر شدن در مراسم عزاداری نیست بلکه باید هم فکر اهل بیت(ع) باشیم و وجوهات شرعی خود را پرداخت و از مبلغان دین حمایت کنیم.
فرج الله فصیحی رامندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین امشب در حسینیه سید جمال قزوین، هدف امام حسین(ع) را حمایت و یاری کردن دین دانست و گفت: امام حسین(ع) کشتی نجات است و زمانی که در کربلا یاری خواست کسی به ندای حسین(ع) گوش نداد و دشمنان ایشان را به شهادت رساندند.

وی در ادامه افزود: هفتاد هزار سپاه دشمن در برابر هفتاد نفر از یاران امام حسین(ع) قرار داشتند و اگر کسی به حمایت از امام بر می‌خواست سرنوشت جنگ تغییر نمی‌کرد، یاری کردن حسین(ع) برای به شهادت نرسیدن او نبود، شان و جایگاه امام حسین(ع) بالاتر از آن بود که برای لحظه‌ای بیشتر زندگی کردن طلب یاری کند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه امام حسین(ع) از مردم خواست تا دین خدا را یاری کنند تصریح کرد: اگر گوش دل را باز کنیم فساد جامعه را فرا گرفته و دین در حال نابود شدن است و کسی دین را یاری نمی‌کند، بسیاری از افراد تنها به فکر حمایت از حزب و گروه خود هستند و این اوج مستی است.

شهادت امام حسین و اسارت اهل بیت حقانیت حسین را اثبات کرد

فصیحی رامندی تاکید کرد: چرا بعضیها در غفلت بسر می‌برند اعتقادات مردم متزلزل شده و جوانان در فساد قدم برمی‌دارند و ما از تریبونهایی که در اختیار داریم برای پیروزی و به قدرت رسیدن حزب و گروه خود تلاش می‌کنیم و این گمراهی است.

وی کسانی را که حلال و حرام خدا را رها کرده و به فکر منافع خود هستند را ذلیل ترین افراد دانست و اظهار کرد: باید دین را به صورت علمی یاری کرد، احکام و کتابهای اعتقادی را مطالعه کنیم و با خواندن کتاب توحید مفضل با خدا شناسی که امام صادق(ع) معرفی کرده آشنا شویم تا اعتقاداتمان متزلزل نشود.

کسانی که به فکر حمایت از احزاب خود هستند گمراهند

رییس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: جوانانی که برای تحصیل به اروپا سفر می‌کنند زمانی که مطالعه‌ کافی از کتب دینی نداشته باشند در برابر شبهات تسلیم می‌شوند، باید با مخالفان مکتب شیعه مبارزه کرد و حقانیت شیعه را به اثبات رسانید.

فصیحی رامندی مردم جامعه را در دو گروه معرفی و عنوان کرد: عده‌ای می‌خواهند خود و گروه خود را به اثبات برسانند و عده‌ای می‌خواهند حقانیت دین را به اثبات برسانند.

وی روش علمی را یکی دیگر از راه های یاری دین دانست و ابراز کرد: باید در عمل هم نشان دهیم که از یاوران واقعی دین هستیم، کسانی که به پست و مقامی می‌رسند نباید خدا را فراموش کنند، ثروتمندان باید ضعیفان و تنگدستان را دریابند و به زیر دستان خود توجه کنند و با اخلاق، کردار نیک، تقوا و کمک مالی دین را یاری کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان گفت: دینداری تنها به حاضر شدن در مراسم عزاداری نیست بلکه باید هم فکر اهل بیت(ع) باشیم و وجوهات شرعی خود را پرداخت کنیم و از مبلغان دین حمایت کنیم./202/955/ب1

ارسال نظرات