۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۵۵۱۶۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

جنایت اخیر در یمن نشان دهنده خوی حیوانی حکام آل سعود است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن جنایت آل سعود در یمن، این جنایت اخیر را نشان دهنده خوی وحشیانه و حیوانی حکام آل سعود دانست و گفت: آل سعود فاسد نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت آل سعود در یمن، این جنایت اخیر را نشان دهنده خوی وحشیانه و حیوانی حکام آل سعود دانست و خاطرنشان کرد: آل سعود فاسد نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست.

وی با بیان این که حاکمان جنایتکار عربستان سعودی به دستور پادشاه سعودی جنگ خونین علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن به راه انداختند، افزود: حاکمان عربستان سعودی برای مشروعیت بخشیدن به جنگ علیه مردم یمن با دلارهای نفتی خود چند کشور ضعیف را همراه خود کرده‌اند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رژیم عربستان سعودی به عنوان مجری طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه آسیا با چراغ سبز آمریکا و حمایت‌های پشت پرده سران اسرائیل و کشورهای مرتجع عرب بزرگترین جنایت بشری را در یمن مرتکب شده است.

حجت الاسلام صادقی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات آشکار آل سعود در یمن، افزود: منادیان حقوق بشر، سازمان ملل متحد و شورای امنیت ملل متحد و جامعه جهانی کجایند که این جنایات را نمی‌بینند.

وی با بیان این که اقدام وحشیانه رژیم آل‌سعود علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن از مصادیق جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می شود، گفت: این گونه اقدامات یک واکنش در مقابل شکست هایی است که این رژیم در مقابل انصارالله، ارتش و کمیته های مردمی یمن متحمل شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت به پشتوانه حامیان این رژیم یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و در سایه سکوت سازمان های بین المللی به ویژه سازمان ملل و شورای امنیت رخ داده است، گفت: به حتم آه مظلومان یمن دامن حکام فاسد آل سعود را خواهد گرفت.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که مجموعه اقدامات آل سعود در یمن با شکست مواجه شده است، افزود: آنها نه تنها نتیجه میدانی نگرفتند بلکه انصارالله در عرصه نظامی ضربات سنگینی را به ائتلاف جنایتکاری با محوریت رژیم آل‌سعود وارد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه سران برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال مشتی دلار با اقدام ننگین و غیرانسانی و اسلامی آل سعود همراهی می کنند، گفت: آل سعود امروز ننگ جنگ عرب علیه عرب را بر پیشانی دارد.

وی با بیان این که آمریکایی ها حامی اصلی آل سعود در جنایت های منطقه ای هستند، گفت: تسلیحات مدرنی که آل سعود برای انجام جنایت ها در یمن استفاده می کند با همراهی قدرت های فرامنطقه ای بویژه آمریکا و انگلیس است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ تردیدی در همسویی و همکاری آمریکایی ها با آل سعود وجود ندارد، تصریح کرد: امروز آل سعود جنایت کار مجری اصلی سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه و علیه ملت های مسلمان است.

وی با بیان این که سیاست های آمریکا در جهان اسلام در حال تبدیل به عاملی برای کشتار جمعی و قتل عام تدریجی مسلمانان است، خاطرنشان کرد: زنجیره جنایات کاخ سفید از افغانستان، عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، لیبی و بحرین و در سال های اخیر، در صحنه فاجعه منا و مکه، هم اینک در خشن ترین شکل ممکن قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع یمن را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حدود یک و نیم سال است، رژیم سفاک آل سعود برای جبران شکست های سیاسی خود در جغرافیای جهان اسلام، مردم مظلوم و مسلمان یمن را همزمان با مسلمانان سوریه و عراق به خاک و خون می کشد، بیان داشت: تردیدی نیست جنایت بمباران مراسم سوگواری در صنعا که هزاران مسلمان بی دفاع عرب در آن حضور داشتند، رژیم سعودی را یک گام بلند دیگر به سمت فروپاشی پیش برده است.

وی با بیان این که تشابه کودک کشی در غزه و نسل کشی آل سعود در یمن نشانه نیت شیطانی تل آویو و ریاض برای آماج توأمان مردم عرب مسلمان منطقه است، بیان داشت: بی شک این جنایت جنون آمیز و قرون وسطایی طومار رژیم رو به زوال آل سعود را که فاقد هر گونه مشروعیت سیاسی و مردمی و مقبولیت منطقه ای و بین المللی است را به سرنوشت حکام دیکتاتور و منفور منطقه و جهان عرب چون صدام و قذافی نزدیک تر خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت هوشمندی امت اسلامی نسبت به توطئه ها و نقشه های شبکه خبیث استکبار و صهیونیست که آل سعود مجری آن است، تأکید کرد و گفت: به حتم ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان از مقاومت ملل مسلمان بویژه مردم مظلوم یمن برابر جنایات صهیونیستی آل سعود حمایت خواهد کرد./950/302/ب2

ارسال نظرات