۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۵۵۹۷۰
نماینده مردم بروجرد:

فارغ از تعلقات جناحی با مفسدان برخورد شود

عباس گودرزی گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که شامل تمام افراد با تمامی تعلقات جناحی، سیاسی و یا حتی مذهبی آنها شود.
عباس گودرزی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه 27 مهر در نطق خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر انقلاب اسلامی با درایت خود کاری کرده‌اند که دشمن بیش از ربع قرن در پشت مرزهای کشور بماند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که آمریکا در گوشه و کنار جهان دست به جنایت می‌زند ولی همچنان ادعاهای حقوق بشری را مطرح می‌کند. باید توجه داشت که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، همانگونه که در اجرای برجام نقض عهد کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بدون شک بالاترین راه مبارزه با امریکا، خدمت کردن به مردم و بالا بردن سطح اعتماد آنها به نظام است، متاسفانه کسانی که حقوق‌های نجومی را دریافت می‌کنند به سمت اشرافی‌گری می‌روند، دقیقا از مردم سلب اعتماد می‌کنند.

وی با درخواست در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی، عنوان داشت: باید با تمامی مفسدان اقتصادی، فارغ از تعلقات جناحی، حزبی، اعتقادی و سیاسی آنها برخورد شود. در خصوص چند شغله‌ها نیز باید این نوع از برخوردها صورت بگیرد، زیرا افرادی که در مشاغل مختلف قرار دارند، به این معنا است که در حال ضایع کردن فرصت‌های شغلی برای دیگران هستند.

گودرزی با درخواست از دولت، ابراز داشت: از دولت یازدهم تقاضا داریم؛ به صورت قاطعانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان را پیگیری کند. ضمن اینکه باید معلوم شود که در این کشور متولی استخدام چه دستگاهی است و جوانان باید به کجا برای کسب شغل مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: بروجرد شهری عالم‌پرور و در عین حال تاریخی است، بر همین اساس باید تلاش شود تا مشکلات عدیده‌ای که در این شهر وجود دارد برطرف شوند./856/پ202/ج

ارسال نظرات