۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۵۶۱۳۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن به دنبال ایجاد جنگ‌های فرهنگی در جوامع اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن لحظه‌ای از جنگ با کشور اسلامی دست بر نخواهد داشت، گفت: هدف نهایی دشمن ایجاد جنگ‌های فرهنگی در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه سه شنبه در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه اسلام انسان را جامع دیده است، اظهار داشت: خداوند متعال استعدادهایی در بعد جسمی و فیزیکی انسان برای به فعلیت رساندن او قرار داده است که مقدمه رسیدن به رشد و سیر الی الله است.

وی با اشاره به اینکه خداوند زمین و نعمت‌های آن را ابزار قرار داده است که انسان به کمال برسد، افزود: متاسفانه انسان بر اساس امور نفسانی دنیا را هدف قرار می‌دهد و بر اساس آن همه معنویات را زیر پا می‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: فدا شدن انسان برای دنیا فاجعه‌ای از نامسلمانی و نفوذ بیگانگی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بوده است که نتوانیم اهداف اسلامی را پیاده کنیم، گفت: اگر هدف دشمن این‌گونه نبود امروزه تمامی دنیا را پشت سر گذاشته بودیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن بهترین افراد کشور اسلامی را نشانه گرفته است، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن مشکلاتی زیادی برای جامعه ما به وجود آورد اما جنگ تنها منحصر به تصرف آب‌ها و خاک‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن لحظه‌ای از جنگ با کشور اسلامی دست بر نخواهد داشت، گفت: هدف نهایی دشمن ایجاد جنگ‌های فرهنگی در جامعه است.

پرورش تفکر سرمایه ای نقشه دشمن در کشور

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح اصلی آن مقطعی بوده است، افزود: دشمن فکر قارونی و سرمایه‌ای را در جامعه پرورش می‌دهد و فکر الهی و علوی را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سیستم قانون اساسی ما بر اساس دین است، عنوان کرد: حرف اول و آخر را در جامعه اسلامی عدالت می زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر آنچه که داریم به صورت عادلانه در جامعه توزیع شود هیچ نیازمندی وجود نخواهد داشت، افزود: فکر و شیوه اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی را دشمن بر جامعه اسلامی تزریق کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه فرهنگ ایثار، نصیحت درست، اجرای عدالت و قانون اساسی در جامعه کمرنگ شده است، بیان داشت: تهاجم دشمن به انواع و اقسام کارشناسی شده در جهت فرهنگی و اقتصادی ما را از انجام بسیاری امور بازداشته است.

وی با اشاره به اینکه باید به خودمان بازگردیم، گفت: درد امروز جامعه ما بی دینی است که موجب فاصله گرفتن از انقلاب نیز شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند متعال از دین و ایمان دفاع می‌کند اما از مسلمان دفاع نمی‌کند بلکه خود مسلمان باید از خود دفاع کند، تصریح کرد: باید در خود تجدید نظر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر از گذشته عبرت نگیریم خداوند ما را مواخذه خواهد کرد، بیان کرد: در کشوری که همه چیز دارد و انقلابی شکوهمند و اقتدار آفرین برای ملت رقم زده است ناسپاسی می‌کنیم و به سوی بیگانگان می‌رویم.

وی با بیان اینکه امروز نام امام بر هر نهادی که باشد اگر به درستی عمل کند برنده‌ترین شمشیر علیه دشمن است و می تواند اسلام ناب را از این طریق نشان دهد، اظهار داشت: اروپای اتو کشیده با جنایاتی که انجام داده است ماهیت درندگی و خبیث خود را نشان داده است و هر انسانی در هر شرایطی می‌تواند حق را از باطل تشخیص دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی دشمن این‌گونه ماهیت خود را با پلشتی و زشتی نشان می‌دهد ما باید ماهیت دین را به زیبایی به نشانه بگذاریم تا مردم راه درست را انتخاب کنند./101/880/ب1

ارسال نظرات