۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۵۷۱۱۳

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی

دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و همچنین شناسایی، جذب، حمایت و تجلیل از فرهیختگان، اساتید و فضلای پژوهشگر استان تهران، از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.
دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)

حسین زحمتکش دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) خبر داد، و اظهار داشت: این تصمیم به دلیل استقبال پرشور اساتید و نیز درخواست‌های مکرّر ایشان مبنی بر تمدید جشنواره، صورت گرفته است. بر این اساس، اساتید، کادر مدارس و همچنین طلاب بالای 31 سال که مشغول به تحصیل در پایه 9 و بالاتر هستند، تنها تا 20 آبان فرصت دارند تا آثار خود را در قالب مقاله، کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و یا ایده پژوهشی، به دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی ارسال کنند.

وی تاکید کرد: دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره)، در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و همچنین شناسایی، جذب، حمایت و تجلیل از فرهیختگان، اساتید و فضلای پژوهشگر استان تهران، از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه استان، برگزار می‌شود.

زحمتکش با بیان اینکه این جشنواره فقط به آثار علمی و پژوهشی اساتید و فضلای حوزه علمیه تهران اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در این دوره، تمامی مراحل ثبت‌نام، ارسال اثر، پیگیری آثار ارسالی، اعلام نتایج و ارائه کارنامه، به صورت اینترنتی انجام شده و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار پژوهشگران، جز در مواردی که امکان ارسال اینترنتی اثر برای نویسنده وجود ندارد، معذور است.

دبیر علمی دومین جشنواره پژوهشی علامه شعرانی(ره) اظهار داشت: در این دوره از جشنواره، افزون بر معرفی آثار برگزیده و شایسته تقدیر، آثار شایسته تحسین نیز معرفی خواهند شد، و همچون دوره گذشته از سه شخصیت موفقِ حوزوی در عرصه پژوهش در سال جاری، از میان مسؤولان، مدیران و معاونان پژوهش مدارس علمیه، تقدیر می‌شود.

وی در پایان افزود: مراسم اختتامیه جشنواره و تقدیر از برگزیدگان، در آذر ماه سال جاری، همزمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد. ما در این دوره با تنوّع قالب آثار نسبت به سال گذشته مواجه هستیم. بر خلاف دوره قبل که جشنواره تنها به مقاله اختصاص داشت، در این دوره، کتاب، پایان‌نامه، تقریر، متن درسی، طرح‌نامه و ایده پژوهشی نیز علاوه بر مقاله، به قالب‌های جشنواره افزوده شده است./302/9592/ب1

ارسال نظرات