۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۵۷۳۰۳
با صدور پیامی؛

آیت الله دری نجف آبادی از مردم استان مرکزی قدردانی کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم استان در مراسم استقبال از رییس جمهوری تشکر و قدردانی کردند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پیامی که صبح امروز نسخه‌ای از آن به خبرگزاری رسا در استان مرکزی ارسال شده، آورده است: حضور پر شور و با صفای مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در استقبال از رییس جمهور و هیأت دولت عشق و علاقه مردم دیار آفتاب به انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشت.

یأس دشمنان و نشاط دوستان انقلاب اسلامی

وی در این پیام ادامه داده است: حضور پرشور مردم استان مرکزی در استقبال از کاروان تدبیر و امید، نشان از وفاداری به امام راحل، وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت و دولت بود که این مهم بدون شک یاس دشمنان و نشاط دوستان انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام بیان کرده است: علاقه‌مندی مردم به دولت نشان از همدلی و وفاداری به آرمان‌های امام راحل، شهیدان و ایستادگی در راه تحقق شعارهای انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی میهن اسلامی است.

عشق و علاقه ملت به انقلاب اسلامی

امام جمعه اراک در این پیام ادامه داده است: اینجانب از اقشار مردم و نیروهای مسلح اعم از نظامی، انتظامی، امنیتی، صدا و سیما، روحانیت معزز، دانشگاهیان مکرم و دیگر قشرهای انقلابی و وظیفه شناس صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال سلامت و عاقبت را برای رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و سربلندی ملت شریف و توفیقات دولت و علو درجات را برای امام راحل و شهیدان عزیز مسألت می‌کنم.

وی در این پیام اضافه کرده است: همچنین مسؤولان و دولتمردان نیز باید این عشق و علاقه ملت به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را ارج می‌نهیم.

به گزارش رسا، رییس جمهوری و هیات دولت در سفری دو روزه به استان مرکزی در کلانشهر اراک و شهرستان خمین حضور بهم رسانید و در برنامه های متعددی شرکت کرد.

دیدار با مردم استان مرکزی و شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، بازدید از شرکت واگن پارس اراک، نشست سرمایه گذاری و توسعه، افتتاح طرح های ویدئو کنفرانسی و دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان از برنامه های سفر رییس جمهوری در روز اول بود.

در روز دوم سفر نیز، رییس جمهور با مرم شهرستان خمین در ورزشگاه شهید مطهری دیدار داشت.

همچنین روز گذشته بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های امروز رییس جمهور در شهرستان خمین بود.

نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه آخرین برنامه رییس‌جمهور در استان مرکزی بود که با حضور آیت الله دری نجف آبادی و چندی از مسؤولان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در پایان سی و دومین سفر استانی دولت، عصر دیروز استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد.

گفتنی است، دولتمردان تدبیر و امید از نخستین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.

استان مرکزی ایستگاه سی و دوم سفرهای استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید بود./203/842/ب1

ارسال نظرات