۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۵۷۳۸۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نفوذ دشمنان مهم‌ترین خطر نظام اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مهم‌ترین خطر پس از انقلاب را بحث نفوذ دانست و گفت: دشمنان همواره نفوذ در افکار و اندیشه جوانان و نوجوانان کشور را در دستور کار داشته و دارند.
حجت الاسلام سالاری - نشست ستاد 13 آبان بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد یوم‌الله 13 آبان بجنورد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش‌آموز؛ با اشاره به آیه 141 سوره مبارکه نساء، اظهار کرد: مؤمن هیچ‌گاه حق ندارد زیر یوغ ستم و ظلم و کفر استکبار برود؛ زیرا خداوند برای تسلط کافر بر مؤمن هیچ راهی را نگذاشته و این اجازه را به مؤمنان نداده است.

وی شرف مؤمن را در آزادگی و ایستادگی در مقابل کفر و ظلم دانست و افزود: تاریخ نکات عبرت‌آموزی داشته و اگر به تاریخ نه‌چندان دور کشورها رجوع کنیم می‌بینیم هر حکومت و ملتی که به مستکبران اعتماد کرده فنا و نابودی خویش را با دستان خود امضا کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد یوم‌الله سیزدهم آبان استان خراسان شمالی است، در ادامه مهم‌ترین خطر پس از انقلاب را بحث نفوذ عنوان کرد و گفت: دشمنان همواره نفوذ در افکار و اندیشه جوانان و نوجوانان کشور را در دستور کار داشتند و نفوذ نظامی، نفوذ اقتصادی از طریق تحریم و امروز نفوذ فرهنگی ازجمله موضوعاتی است که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام همواره بهره گرفته و می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی امروز مورد هجمه همه‌جانبه جبهه کفر و استکبار است، خاطرنشان کرد: دشمن امروزه با اسلحه‌ای خطرناک‌تر از توپ و تانک و موشک درون خانه‌های ما نفوذ کرده و در این راه هزینه‌های هنگفتی را صرف می‌کند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: دشمن در سطح بالایی تمام توان خود را برای هم‌افزایی قوای جبهه شیطان به کار گرفته تا بتواند بر قلب و روح و فکر نسل جوان ما سیطره پیدا کند؛ چراکه اثر ایمان، شجاعت و ولایتمداری جوانان این مرز و بوم را در جنگ هشت‌ساله دیده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکباری مصداق بارز خباثت، جنایت و شیطنت هستند یادآور شد: مرگ بر آمریکا شعار برخاسته از احساس صرف نیست بلکه این شعار برگرفته از مکتب ارزشمند الهی است که از صدر اسلام تاکنون خون‌ها و جانهای شریفی فدای این عقیده شده است.

حجت‌الاسلام سالاری با انتقاد از کسانی که خواهان حذف بیزاری‌جویی نظام از ظلم هستند، گفت: اسلام هم تولی و هم تبری دارد، همچنین هیچ آموزه دینی و اسلامی نداریم که کنار آمدن با ظلم و جور را توصیه کرده باشد.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما به‌عنوان خط‌شکن عرصه‌های مختلف مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار دارد، به یوم‌الله سیزدهم آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود: باید با بصیرت افزایی و تبیین حوادث مهم تاریخی برای نسل نو آنها را بیش از پیش با روحیه استکبارستیزی آشنا کرده و این روحیه را در بین آنها تقویت کنیم./9314/202/ب3

ارسال نظرات