۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۵۷۴۸۱
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر بناب:

طلاب مایه عزت و زینت امام زمان باشند

حجت الاسلام بنابی با بیان اینکه در درجه اول خود طلبه و بعد همسر و فرزندان او باید مراقب رفتار و اخلاق خود باشند تا مایه عزت و زینت برای امام زمان (عج) باشند، گفت: آشنایی خانواده های طلاب با جایگاه و ارزشهای روحانیت و رسالت این قشر فرهیخته می تواند در دست یابی به این هدف والا انسان را یاری کند.
حجت‌الاسلام‌ شیخ عبد المجید باقری بنابی مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام شیخ مجید باقری بنابی مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بناب عصر امروز در دیدار حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی با تشکر از تلاشهای مرکز خدمات استان، اظهار داشت: آبروی طلاب، آبروی امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه در درجه اول خود طلبه و بعد همسر و فرزندان او باید مراقب رفتار و اخلاق خود باشند تا مایه عزت و زینت برای امام زمان (عج) باشند، ابراز داشت: آشنایی خانواده های طلاب با جایگاه و ارزشهای روحانیت و رسالت این قشر فرهیخته می تواند در دست یابی به این هدف والا انسان را یاری کند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) بناب تلاوت قرآن به‌صورت مداوم و شبانه را مایه برکت خانه و زندگی دانست و افزود: طلاب باید مقید به این مسأله باشند، چراکه قرآن عهد الهی و قانون‌نامه خداوند است، از این رهگذر نه طلاب و نه خانواده های آنها نباید از این کتاب شریف و ارزشمند الهی غفلت کنند.

در ادامه حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی به ترس دشمن از حرکتهای انقلابی امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن حتی از تجمع شیرخوارگان حسینی نیز واهمه دارد و به ‌صراحت گفته‌اند جمهوری اسلامی با برگزاری این نوع همایشها در حقیقت به دنبال تربیت نیروهای جدید است.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی این مرکز، اذعان داشت: با توجه به تعداد بالای طلاب در این مدرسه، بسیاری از برنامه‌ها در ابتدا در این حوزه علمیه به‌صورت آزمایشی انجام می‌شود که تجربه نشان داده است متأسفانه رغبت خانواده‌ها به برنامه‌های فرهنگی کم است.

مدیر مرکز خدمات استان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های طلاب، موضوع مسکن است، افزود: مرکز خدمات خود را موظف کرده است تا جهت رفع نیاز مسکن طلاب، پروژه‌هایی را اجرایی کند اما متأسفانه استقبال طلاب خیلی کم و دور از انتظار بوده است که طبیعتاً در اجرا مشکل‌آفرین خواهد بود.

وی در پایان به تشریح کامل برنامه‌های مسکن مرکز خدمات پرداخت و گفت: تلاشها و برنامه‌ریزیهای ما در مرکز خدمات در صورتی به نتیجه می‌رسد که با همکاری طلاب همراه باشد و در غیر این صورت نمی‌توان انتظاری از مرکز خدمات داشت./203/854/ب1

ارسال نظرات