۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۵۷۷۲۳
سردار نقدی:

دشمنان از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی وحشت دارند

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمن از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی و روحیه ایثار و شهادت در مردم ایران وحشت دارند.
سردار نقدی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر چهارشنبه در کانون بسیج جوانان اراک، بیان کرد: دشمن از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی و روحیه ایثار و شهادت در مردم ایران وحشت دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ شمار مهندسان رشته های مختلف علمی، رتبه چهارم جهان را دارد که این مهم برای دشمنان کشور خوشایند نیست.

وی ادامه داد: پیشرفت های جوانان برومند ایران اسلامی آنچنان پیکر نظام استکباری را به لرزه در آورده است که خواب راحت را از چشمان آنان ربوده و از هر ابزرای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی سالانه 6 ماه امید به زندگی در کشور ایران افزایش یافته است که این مهم نشان از آرامش فکری و امنیت بالای انقلاب اسلامی در زمینه داخلی و سیاست های خارجی است.

نقدی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پایتخت ایران و کشورهای عراق، لبنان و سوریه به عنوان مناطق استراتژیک استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه محسوب می شد اما، به برکت انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، صلابت نیروهای مسلح و اتحاد و وحدت اقشار مختلف مردم و بسیجیان همه این مناطق تحت سلطه نظام اسلامی است و هیچ قدرتی نمی تواند در این اقتدار خدشه ای وارد کند.

وی افزود: امنیت و پیشرفت کشور مرهون اخلاص افرادی است که دغدغه توسعه و آبادانی را دارند و با تمام توان در این راستا خدمات رسانی می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: بسیج به عنوان بازوان توانمند انقلاب اسلامی از آغاز تاسیس تا کنون در همه زمینه های جنگ سرد، اقتصادی و مقابله با هجمه های فرهنگی ورود کرده است و در همه این زمینه ها نیز خدمات ارزنده ای به مردم و انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش رسا، سردار نقدی گفت: در طول 37 سال انقلاب اسلامی هر موفقیتی که در کشور به دست آمده مرهون خدمات بسیجیان جان برکف است که با تمام وجود در راستای آرمان های امام راحل(ره) و مطالبات رهبر معظم انقلاب گام برمی دارند و در هر زمانی که مشکلی به وجود آمده نتیجه بی تفاوتی نسبت به ارزش های بسیج بوده است./842/102/ب2

ارسال نظرات