۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۵۷۷۵۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تداوم گفتمان استکبارستیزی بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که سیزدهم آبان بی تردید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: 13 آبان روزی است که دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام راحل با هدف خنثی سازی همیشگی توطئه های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی این شیطان بزرگ را تسخیر کردند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه کمیته هماهنگی مراسم روز جهانی 13 آبان با بیان این که جهانی شدن مبارزه با استکبار جهانی برای عدم دخالت غرب در امور داخلی کشورهای مسلمان ضروری است، تأکید کرد: روحیه استکبارستیزی موجود در دنیا نشان دهنده آمادگی بین المللی برای مبارزه با استکبار وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت در پیش بودن روز جهانی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار، اظهار داشت: وحدت کلمه ای که امام راحل پایه گذاری کرد از قبل از انقلاب شکل گرفت و در ادامه با حضور در صحنه ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی به پیروزی نهضت ختم شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ایران حول محور ولی فقیه و آموزه های اسلام ناب انقلابی را آغاز کردند که امروزه ابهت دنیای زورگوی و قلدرمآب غرب را در هم شکسته است، اضافه کرد: ملت ما می داند که رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب وحدت کلمه است و در همه حوادث و وقایع 37 سال گذشته وحدت کلمه نجات دهنده ملت ما بوده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به علت اصرار ملت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی بر تداوم روحیه استکبارستیزانه، اظهار داشت: آزادی خواهی و استقلال طلبی سبب شده تا ملت ایران برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت و تعالی همواره استکبار ستیز باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با هوشیار و بصیرخواندن ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با تکیه بر پشتوانه عظیم ارزشی، علوی و تاریخی خود دریافته اند که تنها راه عزت مندی مقابله با استکبار است.

استاد حوزه علمیه مازندران هوشیاری و دشمن شناسی نسل جوان را از مهم‌ترین علت های ایجاد رویدادهای سرنوشت ساز دانست و گفت: جوانان از ارکان همه رویدادهای بزرگ تاریخ انقلاب مانند 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی بوده اند.

وی با اشاره به تفسیر امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی به نام انقلاب دوم، اظهار داشت: جوانان ایرانی در مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به خوبی یاد گرفته اند که رمز حفظ استقلال و تداوم پیشرفت ها در عرصه های مختلف استکبارستیزی و ولایتمداری است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که جهانی شدن مبارزه با استکبار جهانی برای عدم دخالت غرب در امور داخلی کشورهای مسلمان ضروری است، تأکید کرد: روحیه استکبارستیزی موجود در دنیا نشان دهنده آمادگی بین المللی برای مبارزه با استکبار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بی اثر خواندن تبلیغات منفی دشمن در اراده ضد استکباری ملت ایران، گفت: فرافکنی رسانه های غربی بعد از اجرای راهپیمایی های ضد استکباری بیانگر دروغ بودن سیاستهای رسانه های غرب است.

وی یادآور شد: غرب در برابر روحیه شاداب ملت ایران در راه مبارزه با زورگویی مستأصل شده و با تجاوز، تحریم و تهدید نتیجه ای نگرفته است و اکنون به جایی رسیده که با دروغ خواندن حضور مردم در راهپیمایی های ملی در واقع خود را فریب می دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) و اندیشه امام خمینی(ره) را قدرت نرم ملت ایران خواند و اظهار داشت: قدرت نرم ایران اسلامی سبب ایجاد انقلاب در کشورهای اسلامی شده و حتی مردم آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: انقلاب و گفتمان استکبارستیزی ایران به نقاط مختلف دنیا صادر شده و ملت های آزاده بیدار شده اند و هر روز وضعیت جهان اسلام در زمینه استکبار ستیزی رو به بهبودی می رود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که سیزدهم آبان بی تردید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: روزی که دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام راحل با هدف خنثی سازی همیشگی توطئه های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی این شیطان بزرگ را تسخیر کردند.

وی ادامه داد: در حقیقت بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روشن شد که این حرکت عظیم نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران بود و فصلی نو از روابط ایران و جهان استکباری را رقم زد و به همین دلیل بود که امام خمینی(ره) از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت طلبانه فرزندان عاشورایی ولایت فقیه و امام راحل، حقیقتی است که تا ابد می درخشد و هدایتگر نسل های این سرزمین در عبور از گذرگاه های حساس تاریخی خواهد بود.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخاسته از شعار راهبردی «هیهات منا الذله» سپر حوادث فراروی میهن اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: بازخوانی سیاهه دشمنی های ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ افروز، فتنه گر آمریکا و متحدان غربی و منطق های آنان و برجسته سازی دیدگاه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد سرنوشت ساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ، نظام سلطه و استکبار نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسل های جوان کشور به شمار می رود./950/202/ب2

ارسال نظرات