۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۵۷۷۸۰
رییس بسیج دانش آموزی لرستان:

تبیین فرهنگ انقلابی خنثی کننده هجمه های دشمنان است

رییس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان به دسیسه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و مصون سازی نسل جوان از این توطئه های فرهنگی تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی و ایثار و شهادت است.
بسیج دانش آموزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، زین العابدین حسینی، ظهر امروز در نشست خبری بسیج دانش آموزی استان لرستان که در سالن اجتماعات خانه معلم خرم آباد برگزار شد، فرهنگ انقلابی را مهم ترین عامل خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن خواند و گفت: به لطف الهی و در سایه رهنمودهای رهبری امروز فرهنگ انقلابی و دفاع مقدس در مدارس لرستان تبیین می شود.

وی با اشاره به اینکه نوک پیکان دشمن در تهاجم فرهنگی نسل جوان و نوجوان است، افزود: با تیبیین و ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه به ویژه بین جوانان دسیسه های فرهنگی دشمن خنثی می شود.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان از نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس استان خبر داد و گفت: این اقدام در جهت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و بسیج است.

بدعهدی آمریکا سد راه پیشرفت کشور است

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در طول تاریخ و جنایاتی که استکبار به سرکردگی آمریکا علیه ایران انجام داده است، خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا سد راه پیشرفت کشور است و دانش آموزان امروز که آینده سازان فردای جامعه هستند باید نسبت به مسائل روز هوشیار باشند.

حسینی یادآور شد: در جهت آشنا شدن دانش آموزان انقلابی با استکبار و آمریکا و نقشه های فرهنگی دشمن، نمایشگاه های استکبارستیز با برنامه های سازمان یافته دانش آموزان استان برگزار می شود.

وی در ادامه «دانش آموز انقلابی حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا»  را شعار هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و افزود: در هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان بسیجی در همایش کوهپیمایی و در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت می کنند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به شرکت دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان، افزود: این راهپیمایی با شرکت 160 هزار دانش آموز بسیجی در راستای تجدید بیعت با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی در عرصه های ورزشی، علمی، هنری و قرآنی، برگزاری نمایشگاهی از جنایتهای استکبار جهانی از سال 32 تاکنون و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز را از برنامه های بسیج دانش آموزی در این ایام عنوان کرد.

حسینی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، برگزاری نشست حلقه های معرفتی و بصیرتی شجره طیبه صالحین، مسابقه مقاله نویسی با موضوع نقش دانش آموزان در اقتصاد مقاومتی، برگزاری مراسم پدافند غیرعامل، برپایی نمایشگاه عملکرد بسیج دانش آموزی در مدارس استان و همایش استکبارستیزی دانش آموزان نسل چهار انقلاب از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور را از دیگر برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

گفتنی است، استان لرستان در دوران دفاع مقدس 907 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./9459/202/ب2

ارسال نظرات