۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۵۸۳۵۹

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا آمل

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل از برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج ارزشهای دفاع مقدس و پاسداشت سالروز شهادت شهید گرانقدر محمدحسین فهمیده برپا شده است.
کتاب دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل خبرداد و بیان داشت: این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن روز بسیج دانش آموزی در این مدرسه علمیه آغاز به کار کرده است.

وی با بیان این که مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل برای  مناسبتهای مختلف برنامه های فرهنگی را صورت می دهد، تصریح کرد: این نمایشگاه کتاب با هدف ترویج ارزشهای دفاع مقدس و پاسداشت سالروز شهادت شهید گرانقدر محمدحسین فهمیده راه اندازی شده است.

مهربان اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب مدرسه علمیه خواهران آمل کتابهایی درباره دلاورمردی های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه این عزیزان گردآوری شده است که ضرورت دارد ادامه دهنده راه والای این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: طلاب می توانند کتابهای موجود در این نمایشگاه را با تخفیف ویژه خریداری کنند و بهره گیری لازم را از آن داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل شهدا را زمینه ساز عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند بهره گیری از فرهنگ متعالی شهدای عزیز است.

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثار و مجاهدتهای والای خود حماسه های ارزشمندی خلق کردند که ضرورت دارد قدردان این عزیزان باشیم.

مهربان تصریح کرد: حماسه آفرینی ها و خاطرات شهدا و رزمندگان عزیزمان نیازمند بازخوانی و تبیین در میان آحاد مردم و نسل جوان جامعه است که باید در این عرصه کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل اظهارداشت: دشمنان در تهاجم فرهنگی از ابزار و راههای مختلفی بهره گیری می کنند و ضرورت دارد فرهنگ شهدا و سیره نورانی این عزیزان را بیش از پیش در جامعه ترویج دهیم.

وی بر ضرورت بهره گیری از سیره شهدا اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است از همه فرصتها و ظرفیتها برای ترویج اندیشه و راه متعالی و ارزشمند شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

مهربان تصریح کرد: شهدا رفتند و ما در شرایط کنونی وظیفه داریم تا راه و روش این بزرگواران را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استمرار داده و ارزشهای آنان را در جامعه ترویج دهیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل اظهارداشت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون شهدای عزیزی است که جانهای پاک خود را در طبق اخلاص قرار داده و صحنه های ارزشمندی از فداکاری را رقم زدند.

وی ادامه داد: شهدای عزیزی همچون شهید محمدحسین فهمیده رشادتهای والایی صورت دادند و حذف داستان دلاورمردیهای این عزیزان از کتب درسی زمینه ساز ناراحتی خانواده های شهدا و ارزشی ایران اسلامی است که نباید شاهد این امر باشیم.

مهربان تصریح کرد: مدارس علمیه نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توانند نقش آفرینی شایسته داشته باشند که تلاش می کنیم در این راستا اهتمام خوبی صورت دهیم.

گفتنی است، مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل از مدارس علمیه پیشتاز استان مازندران است که در برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی و پاسداشت آن اهتمام ویژه ای دارد./1314/203/ب2

ارسال نظرات