۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۵۸۵۶۲
کواکبیان در جلسه شورای اداری شهرستان ری:

مشورت مسؤولان در امور کشوری سبب اتخاذ آراء صحیح می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشورت مسؤولان در امور کشوری سبب اتخاذ آراء صحیح می‌شود و این امر در قانون اساسی نیز ذکر و تاکید شده است.
فرماندار کواکبیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، علیجانی و کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، مسؤولان و مدیران این شهرستان در فرمانداری شهرری برگزار شد.

در بخش نخست حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به کلام حضرت امیرمومنان علی(ع) در نهج البلاغه، گفت: مطالعه نهج البلاغه بسیار حائز اهمیت و نخواندن آن ظلم به امیرمومنان علی(ع) است.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه امیرمومنان علی(ع) همواره همانند اقیانوسی آرام بود، بیان داشت: ایشان تنها در هنگام عبادت الهی، ضایع شدن حق مظلوم و دست درازی به بیت المال متلاطم می‌شدند.

در بخش دیگر هدایت الله جمالی پور وحدت مردم را در همبستگی و همدلی با یکدیگر دانست و ابراز کرد: همدلی و همبستگی سبب پیشرفت کشور می‌شود.

معاون استاندار استان تهران با بیان اینکه امام راحل این مهم را بنا نهادند، اظهار داشت: اگر همدلی و همزبانی مردم در 8 سال دفاع مقدس نبود ایران در جنگ تحمیلی به پیروزی دست پیدا نمی‌کرد.

در بخش دیگر مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، گفت: امیرمومنان علی(ع) در نهج البلاغه مسؤولان و مدیران را به مشورت توصیه می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: مشورت مسؤولان در امور کشوری سبب اتخاذ آراء صحیح می‌شود و این امر در قانون اساسی نیز ذکر و تاکید شده است.

در بخش پایانی محسن علیجانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، اظهار داشت: کشور ایران هرگز در برابر آمریکاه کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: رابطه با آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما هرگز ندیدیم که او دست از دشمنی با ایران بردارد./201/813/ب1

ارسال نظرات