۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۵۸۶۰۸
کواکبیان:

اختلاس و فیش‌های نجومی عامل کم اعتمادی مردم به مسؤولان است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اختلاس و فیش‌های نجومی تاثیر منفی در اذهان عمومی دارد افراد در هر مسؤولیتی که قرار می‌گیرند حق ندارند از طریق رانت خواری به نفع خود بهره برده و با دست درازی به بیت المال برای خود زر اندوزی کنند.
کواکبیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در فرمانداری شهرری برگزار شد، گفت: حضرت امیرمومنان علی(ع) مشورت کردن را از ویژگی های بارز زمامداران و مدیران صالح در جامعه بیان فرمودند.

وی افزود: مشورت کردن سبب اتخاذ آرای درست و اطمینان در عملکرد مسؤولان بوده و این قید در قانون اساسی کشورمان ذکر شده است.

کواکبیان در ادامه با بیان این که مشورت در همه امور امری لازم و ضروری است، بیان داشت: مسؤولان و مدیران در امر حکومتی باید مشورت داشته باشند و این امر سبب اجرایی شدن امور اخذ شده می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس اختلاس و فیش های نجومی را عامل کم اعتمادی مردم به مسؤولان دانست و ابراز کرد: اختلاس و فیشهای نجومی تاثیر منفی در اذهان عمومی دارد افراد در هر مسؤولیتی که قرار می‌گیرند حق ندارند از طریق رانت خواری به نفع خود بهره برده و با دست درازی به بیت المال برای خود زر اندوزی کنند.

وی درباره وسعت دادن معیشت مردم، بیان داشت: خدمت به مردم از اموری بود که امام راحل بدان اهتمام ویژه داشتند، مسؤولان باید برای رفع تنگنای معیشتی مردم و رضایتمندی آنان تصمیمات ویژه اتخاذ کنند.

کواکبیان با اشاره به انتخابات آتی، تصریح کرد: مسؤولان باید با کاهش اختلافات و دلسردی ها مردم را به شرکت در انتخابات آتی تشویق کنند و بر اساس سیاستهای کلی که رهبر معظم انقلاب ارائه فرمودند تأمل و تعمق کنند زیرا این امر بسیار راهگشا خواهد بود.

وی در پایان ادامه داد: دولت باید هر چه زودتر سیاستهای کلی ارائه شده را به لایحه تبدیل کند تا مجلس بتواند آن را به صورت قانون به تصویب برساند./813/پ202/ج1

ارسال نظرات