۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۵۹۱۳۰
وزیر ورزش و جوانان:

باید به سمت توجیه اقتصادی سرمایه ‏گذاری در بخش ورزش حرکت کنیم

سلطانی فر اسپانسر بودن تیمهای ورزشی را یک فرصت مهم اقتصادی برای بنگاه هایی اقتصادی در جهان دانست.
مسعود سلطانی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز در مراسم افتتاحیه ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد، رییس سازمان محیط زیست و مدیران ارشد استانی برگزار شد، گفت: در همه جهان اسپانسر بودن تیمهای ورزشی برای سرمایه گذاران یک فرصت است اما در کشور ما ساز و کار این امر فراهم نیست و این یک معضل برای کشور است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در ایران وقتی بنگاههای اقتصادی و سرمایه گذاران برای ساخت یک طرح ورزشی شرکت می کنند آن را یک هزینه می دانند در حالی که در  بسیاری از کشورهای دیگر سرمایه گذاران این مشارکت را یک فرصت برای بهره برداری می دانند و از آن کسب درآمد می کنند.

وی اظهار داشت: اینکه چگونه باید کار کنیم تا این مشکلات  و سرمایه گذاریها در کشور ماحل شود بحثی است که بنده در یک هفته گذشته با نمایندگان محترم مجلس در کمیسیونها و فراکسیونهای مختلف داشتم، ما باید اقتصاد ورزش را به نحوی فعال کنیم که نگاه ما به اعتبارات محدود دولتی کم شود و به سمت توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در بخش ورزش حرکت کنیم.

سلطانی فر ‏ابراز داشت: باید سرمایه گذاری در ورزش درآمد زا باشد تا بخش خصوصی برای سرمایه گذاری ترغیب شود، امیدواریم تا مدیران ارشد دولتی با کمک نمایندگان محترم مجلس بتوانند ساز و کاری را فراهم کنند تا باشگاههای ورزشی درآمدزا شوند و ساز و کار شناخته شدن در جهان برای پیشرفت ورزش در کشور ما هم فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان ‏گفت: از همه عزیزانی که در تکمیل این طرح نقش داشتند از جمله وزیر ورزش سابق، مدیران فولاد مبارکه اصفهان، استاندار محترم و معاون اول رییس جمهور صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم تا روند رو به رشدی را در تکمیل طرحهای عطیم ورزشی در آینده داشته باشیم. /869/پ202/ج

 

 

 

 

ارسال نظرات