۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۴۵۹۲۴۳
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

روحیه انقلابی، موتور حرکت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه 13 آبان روز ارزشی و روز ملی مبارزه با استکبار است، گفت: روحیه انقلابی امروز موتور حرکت انقلاب اسلامی است و توان و انگیزه مردم، عزت و مقاومت حرکت اقتصاد مقاومتی است.
قاسمی

سرهنگ علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: مستکبران در تمام دوران وجود داشته اند، مبارزه با استکبار جهانی وظیفه و تکلیف تمام مسلمانان است.

وی با بیان اینکه هر چه مسلمانان هوشیارتر عمل کنند قدرت مستکبران نیز کمتر می شود، گفت: استکبارستیزی یک تکلیف الهی است و این استکبار نماد آمریکا است و ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم که استکبار را بشناسیم و با آن ها مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه توطئه های دشمن امروز در کارهای فرهنگی است و تهاجم فرهنگی انجام می دهد، افزود: ما باید با حضور خود در راهپیمایی ها و برنامه های بصیرتی آگاهی خود را بالا برده و دشمنان را بشناسیم.

قاسمی 13 آبان را روز ارزشی و روز ملی مبارزه با استکبار دانست و تصریح کرد: روحیه انقلابی امروز موتور حرکت انقلاب اسلامی است و توان و انگیزه مردم، عزت و مقاومت حرکت اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد اعتقاد دارند باید شعار مرگ بر آمریکا برداشته شود، ادامه داد: دستور اسلام نابودی استکبار است بنابراین چه این افراد مخالف باشند و چه مخالف این شعار مرگ بر آمریکا تا ابد ادامه خواهد داشت و برداشتنی نیست./203/880/ب1

ارسال نظرات