۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۵۹۲۹۸
معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

هیچ گاه از گفتن مرگ بر آمریکا خسته نمی شویم

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هیچ گاه از دشمنی با آمریکا و از گفتن مرگ بر آمریکا خسته نمی شویم، گفت: ما هیچ دشمنی با مردم آن نداریم بلکه با دولت آن ها است که اگر تمام جهان را در مقابل آن ها بگذاریم باز هم سیری ناپذیر هستند.
علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید حامد علم الهدی، معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: مسأله حکومت اسلامی یکی از نعمت های بزرگ الهی است که در اختیار انسان های با ولایت قرار دارد.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام(ره) تشکیل حکومت اسلامی و حفظ حکومت اسلامی از واجبات است و بر سایر واجبات مقدم می باشد، گفت: دانش آموزان و جوانان امروز امانت دار و وارث حکومت اسلامی هستند، در مقابل این حکومت اسلامی زحمات و رنج های زیادی کشیده شده است.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی 13 آبان روز بزرگداشت و مقابله با استکبار دانست و افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته شده است، ما با منطق و در حالی که دست ما در مقابل دشمن خالی بود اجازه ورود آن ها را در کشور ندادیم.

حجت الاسلام علم الهدی تصریح کرد: ما با توجه به اینکه دارای منطق بودیم با دشمنی که دست و پنجه آن به خون جوانان ما آغشته است پای میز مذاکره نشستیم و نشان دادیم به عهد خود پایبند هستیم هرچند دشمنان هرگز بر عهد خود پایبند نبودند.

وی با بیان اینکه ما هرگز دل به این مذاکرات خوش نکردیم و امید به این مذاکره ها نداریم، ادامه داد: مقام معظم رهبری راهی برای ملت ایران ترسیم کرده اند و مردم ما نیز در این فراز و نشیب های انقلاب پیرو رهبر بودند و نه تنها در شعار بلکه در عمل نیز نشان دادند که گوش به فرمان رهبر هستیم.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی امنیت امروز انقلاب در منطقه به پشتوانه نیروهای امنیتی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ما در منطقه این جایگاه را برای ایران تثبیت کرده است.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به اینکه امید نداریم که آمریکا نسبت به وعده هایی که داده صادقانه عمل کند، اظهار کرد: نه تنها امروز ما در کشور دارای امنیت هستیم بلکه با اعزام مستشاران ایرانی به کشورهای عراق و سوریه در مقابل داعش ایستاده ایم و توانسته ایم حمایت خود را نشان دهیم و منطقه را از فتنه بزرگ نجات دهیم.

وی افزود: امروز جوانان این ملت در جنگ حلب و آزادسازی موصل حضور پیدا می کنند و با سلاح ایرانی با آمریکا و استکبار می جنگند و با جان و دل از حریم ولایت دفاع می کنند.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: در این ایامی که نزدیک انتخابات آمریکا است دو کاندیدای منتخب در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران از هم سبقت می گیرند غافل از اینکه با آنچه که هزینه کرده اند به مقاصد خود نمی رسند.

حجت الاسلام علم الهدی آتش افروخته شده در منطقه را نتیجه توطئه آمریکا و اسرائیل دانست و عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم در آتش افروخته شده در منطقه ایران از امنیت پایداری برخوردار است که دشمن به این امنیت اعتراف می کند، کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در مقابل ایران به ضعف خود اعتراف کردند.

وی بیان داشت: دشمنان به وسیله تحریم های ظالمانه و نقشه های نظامی نتواستند با ایران مقابله کنند بنابراین می خواهند از طریق پیکار فرهنگی وارد شوند و ایران را از درون بشکنند تا نقشه های شوم آن ها تأثیرگذار باشد.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز دشمن از عرصه فرهنگی ورود پیدا کرده است تا بتواند فرهنگ این نظام را به انحراف بکشانند، شما جوانان باید بلندگوی این نظام باشید و با قدرت در مقابل دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی حضور پیدا کنید و به دشمن ثابت کنید که ما هستیم و به جهانخوران بفهمانید که شما فرزندان این انقلاب هستید.

حجت الاسلام علم الهدی با بیان اینکه دشمن می خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران شکست بخورد تا در عرصه جهانی آقایی کند، افزود: نه تنها از حریم و هویت و عرصه این نظام دفاع می کنید بلکه خط مقاومت چشم و امید به حرکت شما جوانان این مرز و بوم دارد.

وی ادامه داد: امروز روز هم پیمانی و روز حضور در صحنه است و 13 آبان یک نماد است، فرزندان این ملت ایستادگی کردند و بهاء این ایستادگی را هم داده ایم، دانشمندان هسته ای خود را برای اثبات حقانیت هزینه کرده ایم.

معاون امور ایران در مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هیچ گاه از دشمنی با آمریکا و از گفتن مرگ بر آمریکا خسته نمی شویم، تصریح کرد: ما هیچ دشمنی با آمریکا و مردم آن نداریم بلکه با دولت آن ها است که اگر تمام جهان را در مقابل آن ها بگذاریم باز هم سیری ناپذیر هستند./202/880/ب1

ارسال نظرات