۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۵۹۴۳۱
استاد حوزه و دانشگاه:

کوتاهی مدیران در مبارزه با استکبار جهانی پذیرفتنی نیست

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ضرورت دارد مبارزه با استکبار جهانی به نحوی شایسته وجود داشته باشد و نباید مدیران در این امر کوتاهی داشته باشند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در دابودشت برگزار شد اظهارداشت: مبارزه با استکبار جهانی امری مهم و اساسی است که ضرورت دارد همواره در این مسیر ارزنده کوشا باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: ضرورت دارد مبارزه با استکبار جهانی به نحوی شایسته وجود داشته باشد و نباید مدیران در این امر کوتاهی داشته باشند که مقابله گری با نظام اسلامی است.

وی با بیان این که دولت و مدیران را دوست داریم و اگر توصیه ای داریم برای دلسوزی است و نباید کاری کنیم دشمن شاد شویم، گفت: در گذر تاریخ با تفکر بهره مند شده از عقلانیت روبرو هستیم و تفکر دیگر براساس جاهلیت است.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: افرادی که براساس تفکر و عقلانیت گام برمی دارند در مسیر تبعیت از دستورات دین و خدا قرار گرفته و راه نجات و ثواب را در برنامه های زندگی خود پیش گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: در طول تاریخ حب به مال و مقام پیش آمد و عده ای در طول تاریخ در برابر امام زمان خود قرار گرفتند و باید با مرور در تاریخ آگاهی لازم را داشته باشیم تا در لشگر عقلانیت قرار گیریم.

امام جمعه دابو و دشت سر شعار مرگ بر آمریکا را براساس طینت پاک ما دانست و بیان داشت: امروز استکبار جهانی همواره برنامه دارد و دست پلید آمریکا را در فتنه های مختلف می بینیم.

وی ادامه داد: فتنه و توطئه را در نظام هستی داشتیم که امروز هم قرار دارد و باید مراقبتهای شایسته ای صورت دهیم و هوشیاری لازم را داشته باشیم و دشمنان به دنبال تحقق خواسته های خود هستند.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: آمریکا رنگ عوض نکرده و همان خوی سابق خود را دارد و باید دقت و توجه شایسته ای نسبت به این امر مهم و اساسی داشته باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه اظهارداشت: هر زمانی اهل سازش شویم در مقابل ما توطئه های بسیاری صورت می دهند از این رو نمی توانیم به آمریکا اعتماد لازم را داشته باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که کسی وظیفه ندارد تفکر انقلابی گری را توهین کند، گفت: ما باید دقت لازم را داشته باشیم که مبارزه با استکبار جهانی به مفهوم ایستادگی در برابر آنها و حضور در محضر ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: در جریان غدیر سه شبانه روز بیعت کردند و باید ببینیم بعد از آن چه شده است که نیاز است هوشیاری لازم را داشته باشیم و امروز غرب به دنبال ایجاد بستر فتنه است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که غرب می خواهد نفوذ را در کشورمان صورت دهد، گفت: ما در صورتی مذاکره می کنیم که طرف مقابل اصول اساسی نظام اسلامی را به رسمیت بشناسد.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: در صورتی می توانیم مذاکره داشته باشیم که منافع ایران اسلامی محقق شود نه اینکه ایادی استکباری هر روز گستاخ تر شوند.

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: کسی نمی تواند مرگ بر اسراییل بگوید و بیان کند ما اهل سازش با آمریکا هستیم و نمی توانیم آمریکا و اسراییل را از هم جدا کنیم.

وی بر ضرورت مقابله اساسی با ایادی استکباری اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است مقاومت شایسته ای صورت دهیم تا ابهت و اقتدار نظام اسلامی تحکیم و گسترش پیدا کند.

گفتنی است، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه برنامه هایی در سطح مناطق شهری و روستایی آمل برگزار شد./202/1314/ب1

ارسال نظرات