۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۵۹۵۹۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تقویت روحیه انقلابی گری به جای تسلیم و مذاکره تنها راه پیشرفت کشور است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران روحیه انقلابی گری و تلاش و ایستادگی به جای تسلیم و مذاکره را مهم ترین راه پیشرفت و تعالی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ملت بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت به جایگاه امروز دست یافته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی در ساری با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران به ویژه نسل جوان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال گفت: این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و تجلی اراده ملت ایران در شکستن ابهت آمریکا بود و نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران محسوب می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان نشانه استکبارستیزی ملت ایران نام برد و افزود: تعبیر انقلاب دوم در تصرف لانه جاسوسی از حضرت امام راحل بهترین و جامع‌ترین تعبیر محسوب می‌شود، نظام آمریکا دارای خوی استکباری است.

حجت الاسلام شکریان با  اشاره به این که همان طور که امام راحل فرمودند بزرگترین خدمت آمریکا در حق ملت ایران، قطع رابطه است، افزود: به برکت انقلاب و ایستادگی مردم امروز قدرتمندترین کشور در منطقه هستیم و جایگاه قدرت ما در حوزه‌های مختلف سیاسی بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا(ع) هر روز ابعاد وسیع‌تری پیدا می‌کند و افراد بیشتری را در مسیر خود قرار می‌دهد، ادامه داد: امروز در سایه این فرهنگ ناب جهانی ملت های جهان هوشیار و بیدار شده اند.

وی با بیان این که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی شاهد حضور نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن و حتی افراد غیرمسلمان هستیم، افزود: این حضور مشترک ادیان و مذاهب مختلف در این کنگره عظیم نشان دهنده جایگاه و عظمت جهانی امام حسین(ع) و نهضت عاشورا است.

استاد حوزه علمیه مازندران حضور بی نظیر و میلیونی مردم در پیاده روی اربعین حسینی را مقدمه ای برای ظهور حضرت حضرت ولی عصر(عج) یاد کرد و بیان داشت: اربعین تجلی میثاق و همدلی امت اسلامی با محوریت سیدالشهدا(ع) است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، حضور میلیونی در پیاده روی اربعین حسینی را نشان دهنده عشق و دلدادگی مردم به اهل بیت(ع) به ویژه سید و سالار شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی پیام مهمی برای جهانیان دارد و این است که همچنان راه حسینی که همان استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و استبداد است با صلابت و قدرت ادامه دارد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به همه بنگاه های سخن پراکنی غرب در برابر عظمت و شکوه پیاده روی اربعین حسینی سر تعظیم فرود می آورند، تصریح کرد: اربعین حسینی مانور اقتدار امت اسلامی برای مقابله با ظلم جهانی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم توطئه های متعدد دشمنان برای خاموش کردن نور حسینی در جامعه اسلامی اما این نور همه جهان را روشن کرده است، خاطرنشان کرد: جهان امروز بدون نور حسینی تاریک و ظلمانی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که جامعه اسلامی بدون شور و شعور حسینی نمی تواند در برابر دشمنان و مستکبران عالم ایستادگی کند، تصریح کرد: تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان واقعی اسلام بهره گیری از فرهنگ حسینی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران روحیه انقلابی گری و تلاش و ایستادگی به جای تسلیم و مذاکره را مهم ترین راه پیشرفت و تعالی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت به جایگاه امروز دست یافته است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که فرهنگ حسینی به معنای ذلت ناپذیری و ایستادگی در برابر دشمنان است، افزود: فرهنگ حسینی هیچ گاه زیر بار ساز و پذیرش ذلت و خواری در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نمی رود بلکه با اقتدار در برابر ظالم تا نابودی کامل آنها می ایستد.

استاد حوزه علمیه مازندران رمز سه دهه پیروزی و عزت ملت ایران را زیر بار ذلت نرفتن و حفظ عزت ملی در سایه بهره گیری از فرهنگ حسینی عنوان کرد و گفت: اگر قرار بود این ملت از همان روزهای نخست انقلاب با دشمنان خود سر یک میز بنشیند و زیر بار خواسته های نامشروع آنها برود امروز دیگر از این انقلاب و نظام خبری نبود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که ملت با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه به وعده های دروغین غرب به ویژه آمریکا اعتنایی نکرده است، تصریح کرد: این ملت تنها با پشتوانه ظرفیت های داخلی توانست امروز به این جایگاه رفیع دست پیدا کند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش‌های ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران برای اسکان، پذیرایی و خدمات‌رسانی فرهنگی، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب ستاد اربعین راهیان کربلا برای سازمان‌دهی اسکان زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا از 3 هزار نفر تا 5 هزار نفر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: ستاد اربعین حسینی به صورت مردمی اداره می‌شود و با همراهی خیران و مردم عاشق اهل بیت(ع) تاکنون بخشی از نیازهای این ستاد تأمین شده اما همچنان نیازمند به کمک‌های بیشتر مردمی به ویژه در تهیه پتو، موکت و مواد غذایی هستیم./950/202/ب2

ارسال نظرات