۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۵۹۷۹۷
از سوی تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه «لبیک» در جوار حرم رضوی

نمایشگاه فرهنگی «لبیک» در جوار حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) از سوی تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.
 نمایشگاه «لبیک»

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد،  نمایشگاه «لبیک» ویژه عرضه محصولات فرهنگی و هنری و ملزومات پیاده‌روی اربعین با حضور تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

عکس، مدیحه‌سرایی و شعر، حسینیه شهدای جهان اسلام، حجاب و عفاف، کتاب و نرم‌افزار و سوغات زیارت از جمله بخش های نمایشگاه فرهنگی «لبیک» است.

نمایشگاه «لبیک» تا پایان صفر هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی میزبان علاقه مندان است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه «لبیک»، گفت: پرچم و کتل در ایام محرم و صفر، اظهار مودت و محبت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است؛ پرچم‌ عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نمادی برای ابراز حزن و اندوه شیعیان است.

وی بر لزوم استفاده از نمادهای فاخر در ابراز حزن و اندوه ایام شهادت امام حسین(ع) تأکید کرد و افزود: در نمایشگاه «لبیک» جمعی از تولیدکنندگان ایرانی گرد هم می آیند و محصولات فاخر مذهبی ایام عزاداری سید الشهدا(ع) را ارائه می‌کنند که برای زائران به ویژه هیئاتی که در ماه صفر به حرم رضوی مشرف می‌شوند، بسیار مفید خواهد بود./1308/102/ب2

ارسال نظرات