۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۶۰۹۸۲
نمایشگاه مطبوعات؛

قدیری ابیانه: تغییرات اخیر در جهت تبدیل سه وزارتخانه به ستاد تبلیغاتی روحانی بود

قدیری ابیانه گفت: تغییراتی که در وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت در جهت بهبود نبود و دولت خواست این سه وزارتخانه را به سه ستاد بزرگ تبلیغاتی برای انتخابات آینده تبدیل کند و هدف آنان در راستای بهبود وضعیت آقای روحانی بوده است.
قدیری ابیانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی امروز در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات تهران اظهارداشت: دولت و مجلس به وظیفه خود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل نکردند.

وی تصریح کرد: همه امیدهای خود را به سمت برجام موکول کردند که اگر این امر هم صورت می گرفت زمینه رفع حدود تنها بیست درصد از مشکلات کشور فراهم می شده است که از درون کشور دچار مشکل هستیم.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: رفع تحریمها موکول به تحقق اقتصاد مقاومتی است اما دولت به وظیفه خود عمل نکرد و از این به بعد نیز عملی صورت نمی دهد و باید امیدوار باشیم دولتی وارد کار شود تا به وظیفه خود در این رابطه عمل کند.

قدیری ابیانه بر ضرورت دارد رفع دغدغه های موجود در کشور اشاره کرد و بیان داشت: تولید، اشتغال، سطح عمومی درآمدها، مسکن، بهداشت و درمان و آموزش از دغدغه های موجود کشور است که دولت باید آن را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: دولت و مردم به وظیفه خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل نکردند که ضرورت دارد در این عرصه اهتمام شایسته ای صورت گیرد، دولت باید نواقص سیستمی را در کشور برطرف کند که زمینه رفع بسیاری از مشکلات فراهم می شود.

وی با اشاره به تغییرات سه وزیر دولت اظهارداشت: تغییراتی که در وزارتخانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت در جهت بهبود نبود و دولت خواست این سه وزارتخانه را به سه ستاد بزرگ تبلیغاتی برای انتخابات آینده تبدیل کند و هدف آنان در راستای بهبود وضعیت آقای روحانی بوده است.

قدیری ابیانه ادامه داد: در زمینه اقتصادی نیز مشکلاتی داریم و چند ماهی به پایان کار دولت نمانده است و اگر وزیر اقتصاد هم تغییر کند وضعیت موجود بهبود پیدا نمی کند و اگر به دنبال تغییر هستیم باید دولت و شخص رییس جمهور عوض شود.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: مردم از وضع موجود ناراضی هستند و اگر دولت موفق نشود تا بتواند با ترفندهای تبلیغاتی فضای دوقطبی در کشور ایجاد کند یا مردم را به سمت دادن آرای هیجانی برد آقای روحانی رییس جمهور آینده کشور نمی شود.

وی اظهارداشت: ابراز نگرانی غربی ها هم در این راستا است که ممکن است آقای روحانی نتواند نظر ملت ایران را در انتخابات آینده جلب کند و موقعیت ایشان تضعیف شود.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: ترامپ این توانایی را ندارد تا اجماع را علیه ما جمع کند و غربی ها نیز دوست دارند ضغیف ترین افراد در کشور ما رییس جمهور شوند./1314/پ202/ج1

ارسال نظرات