۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۶۱۱۲۶
کارشناس مسائل مذهبی:

با ظهور حضرت ولی عصر آرزوی پیامبران و ائمه معصومین تحقق پیدا می کند

حجت الاسلام فارسی زاده گفت: آرزوی همه پیامبران این بود که یک دولت کریمه تشکیل شود که همه مردم در سایه آن در امنیت و سلامت باشند، امام ‏حسین(ع) هم برای تحقق همین امر قیام کردند ولی مردم به ایشان پشت کردند و خسرالدنیا و الآخره شدند. ‏
ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام فارسی زاده، کارشناس مسائل مذهبی ظهر امروز در مسجد قمربنی هاشم(ع) اصفهان، گفت: زمانی که خداوند ابلیس را از بهشت بیرون کرد، به خداوند گفت مرا تا آن روزی که همه مردم را برای روز قیامت برمی انگیزی زنده نگه دار تا انسانها را وسوسه کنم.

وی ادامه داد: خداوند در جواب ابلیس می فرماید من به تو عمر طولانی می دهم اما نه تا روز قیامت بلکه تا یک روز معلوم و مشخص که خودم می دانم، ابن وهب از امام صادق(ع) سؤال کرد این وقت معلوم که تا آن روز خداوند ابلیس را زنده نگه می دارد چه روزی است، امام صادق(ع) فرمودند «آن روز، روز ظهور فرزند ما مهدی آل محمد(ع) است».

کارشناس مسائل مذهبی افزود: وقتی امام زمان(ع) ظهور می کنند به ستیز با ابلیس بر می خیزند و گردنش را می زنند و شر ابلیس برای همیشه کم می شود، از این رو وقتی ابلیس می بیند که در خطر است باید به دفاع از حکومت طاغوت بپا خیزد و هر جا که ظلم و ستم می شود آنجا قرار گیرد.

حجت الاسلام فارسی زاده بیان داشت: امروز در دنیا شاهد ظلم و ستم و کشت و کشتار و غارتهای فجیعی هستیم که اسمی از حقوق بشر برده نمی شود و مدعیان حقوق بشر سکوت می کنند ولی به محض این که در داخل کشور ما حکمی اسلامی اجرا شود مدعیان حقوق بشر به دفاع از مجرمان می پردازند و سکوتشان شکسته می شود.

وی اظهار داشت: امام زمان(ع) با ظهورشان آرزوی 124 هزار پیامبر و 12 وصی پیامبر آخرالزمان را تحقق می بخشند، آرزوی همه پیامبران این بود که یک دولت کریمه تشکیل شود که همه مردم در سایه آن در امنیت و سلامت باشند، امام حسین(ع) هم برای تحقق همین امر قیام کردند.

کارشناس مسائل مذهبی افزود: وقتی حضرت ولی عصر(ع) ظهور می کنند اعلام می کنند که من ادامه راه جدم را می روم که می خواست حکومت الهی تشکیل دهد، شخصی به امام صادق(ع) گفت مردم حقایقی را که در مورد دوران پس از ظهور حضرت مهدی(ع) وجود دارد باور نمی کنند و آن را غیر واقعی می پندارند، امام صادق(ع) فرمودند «هیچ موقع نمی توانید به زیباییهای ظهور امام زمان(ع) شناخت پیدا کنید تا وقتی ایشان ظهور کنند و آن زمان را ببینید».

حجت الاسلام فارسی زاده گفت: دوران حکومت امام زمان(ع) مردم به حدی به یکدیگر اعتماد می کنند که کسی دزدی نمی کند و دست در جیب برادر مؤمن خود می کند و هر مقدار که نیاز دارد بر می دارد،‏ امام حسین(ع) قیام کردند تا مردم طعم این زیباییها را بچشند ولی مردم به ایشان پشت کردند و همانهایی که به ایشان نامه نوشتند و به کوفه دعوتشان کردند علیه حضرت(ع) شمشیر کشیدند و خسرالدنیا و الآخرت شدند./869/‏202/ب2

ارسال نظرات