۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۱۴۵۱
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

برزخ بندگان متناسب با اعمالشان در دنیا خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان اینکه اولیای الهی مطلقا از مرگ نمی‌هراسند، گفت: برزخ بندگان متناسب با اعمالشان در عالم دنیا خواهد بود در حالی که بسیاری از انسانها از این مهم غافل هستند.
حجت الاسلام انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان، استاد حوزه علمیه و مفسر قرآن کریم، یکشنبه شب در حسینیه امام المجتبی(ع) تهران، گفت: انسان در عالم دنیا مهمان است، عمر انسان در حیات دنیوی به سرعت سپری می‌شود و این از ویژگیهای حیات دنیوی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه عالم دنیا و برزخ به سرعت سپری می‌شود، اظهار داشت: رفت و آمد شب و روز بیانگر این سخن است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان عنوان کرد: خداوند می‌فرماید: سعادتمندترین عاشقان من اولیای الهی هستند که مطلقا از مرگ نمی‌ترسند؛ در صحنه کربلا سی هزار اشقیا در مقابل هفتاد نفر که هرگز از مرگ کوچک‌ترین هراسی نداشتند قرار گرفتند.

این مفسر قرآن کریم در ادامه گفت: خداوند می‎فرماید: اولیای من از اقامه نماز نهایت لذت و بهره کامل را می‎برند و من برای کسانی که نماز شب می‌خوانند پاداشی قرار داده‌ام که هیچ موجودی از آن پاداش خبر ندارد.

وی افزود: اولیای الهی در هنگام مرگ کمترین چیز را در عالم دنیا باقی و بیشترین توشه را قبل از مرگشان به جهان آخرت ارسال می‌کنند اولیای الهی مسافران سبک بال بسوی آخرت هستند.

این دانشمند فرزانه عنوان کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا به یاران خود فرمودند: ای یاران من بین ما و مرگ و بین مرگ و آخرت به اندازه یک پل کوتاه فاصله است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان بیان داشت: خداوند می‌فرماید: پیش روی بندگان من محلی است به نام برزخ که تا روز قیامت آنجا مسافر هستند؛ قیامت تنها مکانی است که انسان حیاتی ابدی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برزخ بندگان متناسب با اعمالشان در عالم دنیا خواهد بود در حالی که بسیاری از انسانها از این مهم غافل هستند./201/813/ب1

ارسال نظرات