۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۶۱۵۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در حوزه حمل و نقل

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای ساماندهی مسائل و مشکلات حمل و نقل جاده ای باید توجه به مسائل فرهنگی در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، جاده ها را دروازه ورودی شهرها عنوان کرد و گفت: توجه به جاده ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ایمنی جاده ها، افزود: در نقاط خطرخیز جاده ها افزون بر زیبایی باید ایمنی جاده همواره مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مبلمان جاده های استان نیاز به توجه دارد، با تأکید بر توجه و رسیدگی به ظاهر جاده، خاطرنشان کرد: نصب علائم کافی، خط کشی، نصب گاردریل و حفاظ مناسب در نقاط خطر خیز باید همواره مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

وی کاهش سوانح رانندگی را از وظایف اولیه و مهم برای متولیان حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و گفت: زحمات مجموعه حمل و نقل و راهداری قابل تقدیر و تشکر است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ادغام حمل و نقل و راهداری خاطرنشان کرد: اقدام این دو نهاد که کار اجرایی و میدانی انجام می دهند و با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، کار دشواری است.

وی در ادامه تصریح کرد: اهمیت سهولت و پیشرفت در حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست و بر روند مناسب کاهش تلفات سوانح رانندگی بسیار مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان از اقدامات راهداری در در بحث اربعین حسینی(ع) که همکاری و همراهی خوبی صورت گرفته است، قدردانی کرد و ابراز کرد: امیدواریم که در بحث ناوگان مینی بوس رانی استان و نوسازی این ناوگانها نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

وی در پایان بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی در حوزه حمل و نقل تأکید کرد و گفت: در این راستا باید بین دستگاه های اجرایی ذیربط تفاهم نامه ای تنظیم شود و مسائل فرهنگی حوزه حمل و نقل سامان بگیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات