۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۶۱۹۰۳
کارشناس مسائل مذهبی:

عمل به توصیه های ولی فقیه در جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی کمک به اسلام است

حجت الاسلام فارسی زاده جنگ نرم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را دو دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: زمانی امام (ره) دستور به جنگ با دشمن بعثی دادند، امروز عمل به توصیه های ولی فقیه درباره سبک زندگی اسلامی و کمک به تولید داخلی ‏کمک برای حفظ اسلام از خطر نابودی است.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام فارسی زاده، کارشناس مسائل مذهبی، ظهر امروز در مسجد قمربنی هاشم(ع) اصفهان، گفت: در عصر غیبت امام زمان(عج) وظیفه همه مسلمانان پیروی از دستورات ولی فقیه زمان است، امروز رهبر معظم انقلاب ولی فقیه هستند و بر ما ولایت دارند.

وی ادامه داد: ما باید همواره آماده باشیم تا برای حفظ دین از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و حتی اگر لازم شد جان خود را فدای دین خدا کنیم، در زمانی امام خمینی(ره) ولی فقیه بودند و وقتی دستور به جهاد با دشمن بعثی دادند تعدادی از مردم ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند، عده زیادی هم مجروح شدند و یا به اسارت دشمن در آمدند و آزاده شدند.

کارشناس مسائل مذهبی افزود: شهدای جنگ تحمیلی از مقام بالایی برخوردارند که امام(ره) می فرمایند« شهید نظر می کند به وجه الله» ، ، ما بذل جان برای حفظ اسلام را از سیدالشهدا(ع) آموخته ایم که همه هستی خود را فدای دین و هدایت بشر کرد و اسلام را از خطر نابودی نجات داد، باید همواره و در هر لحظه گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

حجت الاسلام فارسی زاده بیان داشت: امروز دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب فرهنگ و اقتصاد است، اگر دشمن با نفوذ فرهنگی توانست باورها و اعتقادات مسؤولان و مردم را به صورت نرم به نفع خود تغییر دهد، دیگر تنها جز نامی از جمهوری اسلامی و اسلام در جهان باقی نخواهد ماند، امروز استکبار جهانی و طاغوت زمان از سیطره نظامی بر جمهوری اسلامی نا امید شده است.

وی اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب دغدغه اقتصاد مقاومتی را دارند به خاطر اینست که می داننند اگر ما از نظر اقتصادی وابسته به دشمنان شویم، آنوقت ما را تحریم می کنند و از این طریق ما را به زانو در خواهند آورد، جهاد امروز ما وردو به عرصه جنگ نرم با دشمنان اسلام است، باید آگاه باشیم و به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ و سبک زندگی اسلامی توجه داشته باشیم.

کارشناس مسائل مذهبی افزود: امروز کمک به تولید داخلی و استفاده از کالاهای داخلی از سوی مردم کمک به اقتصاد مقاومتی و اطاعت امر ولی فقیه برای حفظ اسلام از خطر نابودی است، یکی دیگر از نقشه های دشمنان برای نابودی تشیع تبلیغ تک فرزندی و نیاوردن فرزند است که باید در مقابل این توطئه ها آگاه باشیم. /869/‏202/ب2

ارسال نظرات