۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۶۱۹۷۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران:

ولايتمداري مهم‌ترين عامل براي جلوگيري از نفوذ دشمن است

​مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران با هشدار نسبت به خطر نفوذ دشمنان در کشور، ولايتمداري را مهم‌ترين عامل براي جلوگيري از نفوذ دشمن دانست.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در بهشهر، حجت‌الاسلام يدالله غلامي، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همايش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در سالن بصيرت ارشاد بهشهر، افزود: رزمندگان ما در طول هشت ساله دفاع مقدس با اطاعت از امام و رهبري انقلاب، عاشورايي براي مقابله با دشمن وارد ميدان جنگ شدند و اقتدار را براي ما به ارمغان آوردند.

وي اظهار داشت: دشمن فكر مي كرد كه با اين جنگ مي توان ظرف يك هفته بر ايران اسلامي چيره شده و آن را تصرف كند در حاليكه ملت ما با دارا بودن انگيزه اي بالا در برابر دشمن تا دندان مسلح ايستادند و حتي يك وجب از خاك اين سرزمين را به دشمن نداند.

حجت الاسلام غلامی اقتدار جهانی امروز ایران اسلامی را مدیون فرهنگ دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: اگر حضور رزمندگان در دفاع از کشور نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی امروز در انتظار مردم و انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ادان برکفی رزمندگان و شهدایی است که از خود گذشتند تا ما بمانیم، گفت: ثمره دفاع، شهادت است و در هر دفاع از مملکت باید شهادت باشد ت

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ولایتمداری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مخلص و ولایت‌مدار ما در زمان جنگ توانستند با دفاع از خاک کشور سرنوشت انقلاب را رقم و پایه‌های نظام را مستحکم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان اين‌كه همان كاخي كه فرمان حمله به ايران از آن صادر شد، امروز در دستان فرزندان امام و رهبري انقلاب اسلامي ایران است، يادآور شد: امروز در اين كاخ، ده ها عكس از امام و رهبري وجود دارد و ايران اسلامي در اوج اقتدار است.

حجت الاسلام غلامي ادامه داد: امروز برخي سعي دارند تا شعارهاي جنگ و تفكرات دوران مقدس را به نفع خود به جامعه تزريق كنند و چنين وانمود كنند كه اصلا امام راحل استكبارستيز نبوده است، در حالي كه امام خميني(ره) از سال 42 شعار استكبارستيزي را سر داده اند و ضد آمريكا بوده اند.

وي اضافه كرد: درگيري ما با استكبار جهاني تنها به اين دوران خلاصه نمي شود بلكه اعتقاد داريم آمريكا دشمن ما است و نمي توان به هيچ عنوان به اين دشمن اعتماد كرد و به همین دلیل بايد با ايمان به خدا و ولايتمداري، در خط انقلاب ثابت قدم بوده و مراقب نفوذ دشمن باشيم.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران با بيان اين‌كه رزمندگان پيروز ما در جنگ هشت ساله داراي اوصاف بزرگ بودند، يادآور شد: اين صفات شامل صفات ثبوتي و سلبي بود كه خدايي بودن، همراهي با ولايت و استقامت از جمله صفات ثبوتي آنان بود.

حجت الاسلام غلامي اضافه كرد: سستي و ضعف نداشتن در برابر دشمن و عدم كرنش از صفات سلبي رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بود كه موجب پيروزي ما شد و به همین دلیل بايد اين انقلابي مانده را حفظ و به نسل جديد منتقل كنيم.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: در آزادسازي سوسنگرد هم مردم ما با يك پيام تاريخي امام خميني(ره) كه فرمودند: «سوسنگرد بايد تا فردا آزاد  شود» حاصل شد و سوسنگرد آزاد شد كه آزادي آن كمتر از آزادي خرمشهر نبود.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران افزود: پيروزي ما در جنگ هشت ساله عليه ايران اسلامي با ايمان به خدا، ولايتمداري و استقامت رزمندگان ما حاص شد و بايد با ولايتمداري و ادامه راه شهدا ادامه يابد.

گفتنی است، در اين همايش ضمن تجليل از تاثيرگذاران و نقش آفرينان آزادسازي و بازسازي سوسنگرد در بهشهر، از كتاب « آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» رونمايي شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات