۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۶۲۳۱۵
نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي عالي امنيت ملي:

اربعين يك همايش بي نظير جهاني است

جليلي كه همراه با زائران اربعين در پياده روي اربعين شركت كرده بود، همايش اربعين را بي نظير توصيف كرد و گفت: براي برگزاري اين همايش بزرگ مردمي، بايد تدابير بيشتري صورت گيرد.
جلیلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج،، سعيد جليلي، نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي عالي امنيت ملي، عصر جمعه 28 آبان ماه پس از ورود به كربلا و زيارت حرم حضرت سيدالشهدا(ع) با حجج الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري، اباذري رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران درعراق و احمدي مسئول كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين ديدار و گفت وگو كرد.

وي كه همراه با ديگر زائران درپياده روي بزرگ اربعين حسيني از نجف تا كربلا كرده بود، همايش اربعين را بي نظير توصيف كرد و گفت: براي برگزاري اين همايش بزرگ مردمي، بايد تدابير بيشتري صورت بگيرد.

جليلي بر استفاده بهتر و بيشتر از بستر اربعين تاكيد كرد و اظهارداشت: اربعين بايد از نگاه جامعه شناسي، فرهنگي و بين المللي موردبحث و بررسي قرار گيرد.

وي با اشاره به لزوم پرداختن پر رنگ به جلوه هاي همايش اربعين در رسانه ها افزود: متاسفانه رسانه ها گاهي به يك اتفاق بي اهميت به حدي مي پردازند و بزرگ نمايي مي كنند كه همه تصميمات و برنامه ها تحت تاثير آن خبر قرار مي گيرد؛ اما امروز رسانه هاي جهان اين حركت عظيم را ناديده گرفته اند.

نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي عالي امنيت ملي از تلاش ها و فعاليت هاي كميته فرهنگي و آموزشي اربعين تقدير كرد و اين حركت را بسيار ارزشي دانست.

وي همچنين يادي از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس كرد و با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان، گفت: روزي رزمندگان آرزوي زيارت حضرت سيدالشهدا را داشتند و از آن به عنوان يك رويا ياد مي كردند؛ اما اين رويا امروز به واقعيت پيوست./1330/ 102/ع

ارسال نظرات