۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۶۲۵۴۹
حجت الاسلام والمسلمین مروی:

ایجاد گروه های تکفیری با هدف خشن جلوه دادن چهره اسلام است

مدیر ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که داعش و جریانات افراطی دست‌ پرورده استکبار هستند، گفت: صحنه‌ های جنایات داعش توسط دستگاه‌ های رسانه‌ ای استکبار ضبط و با هدف از بین بردن آبروی اسلام و مسلمانان در سراسر دنیا منتشر می‌ شود تا چهره‌ای خشن و بی‌رحم و آدم‌کش از اسلام نشان دهند اما از انعکاس حرکت عظیم پیاده‌روی خودداری می‌ کنند.
حجت ‌الاسلام والمسلمین احمد مروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مروی مدیر ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز در مسجد خاتم الانبیا کیش گفت: حکومت بنی امیه برای تثبیت قدرت پوشالی خود، سر مبارک امام حسین(ع) و دیگر شهدای کربلا را به همراه اسرا شهر به شهر گرداندند تا به مردم ثابت کنند هر کس با حکومت انان مخالفت کند اینگونه با آنان برخورد می شود.

وی افزود: بنی امیه بعد از عاشورا زیاد دوام نیاورد و عامل آن نیز خطبه های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بود و فروپاشی حکومت منفور بنی امیه نشان از آن داشت که این دو بزرگوار با ارائه خطبه های آتشین خود ماموریت محوله را پس از شهادت امام حسین(ع) به خوبی به انجام رساندند.

مدیر ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن از اینکه سر امام حسین(ع) را در شهرها و بلاد مختلف به همراه اسرا گرداند و به مردم نشان داد هدفش این بود تا به مردم بفهماند که این سرنوشت حسین بن علی است که با حکومت مخالفت کرد، اما اهل بیت(ع) بهترین استفاده را از این فرصت کردند و با ایراد سخنرانی و خطابه ها، در جهت تبیین و توسعه قیام عاشورا تلاش کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: حکومت بنی امیه با دین اسلام مشکل داشت و تنها کینه هایی که از امام حسین(ع) به دل داشت نمی توانست عامل این جنایات در دشت کربلا شود.

وی  گفت: در حال حاضر نیز دشمنان با انعکاس فیلم و تصاویر از جنایات داعش قصد ترساندن و ایجاد رعب و وحشت در دل مسلمانان را دارند تا از اسلام و قرآن دوری کنند، اما دشمن غافل از این است که مردم با تأسی از قیام سرخ حسینی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ شهادت در تلاش می کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: تمامی جهان دین مبین اسلام را دین رحمت و مهربانی می شناسند اما دشمنان در تلاش هستند تا با عدم انعکاس پیاده روی اربعین و انتشار تصاویر و فیلم‌های جنایات داعش، چهره‌ای زشت از اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی، با بیان اینکه داعش و جریانات افراطی دست‌ پرورده استکبار بوده و از طرف دشمنان نظام و اسلام حمایت و پشتیبانی می‌ شوند، عنوان کرد: صحنه‌ های جنایات داعش توسط دستگاه‌ های رسانه‌ ای استکبار ضبط و با هدف از بین بردن آبروی اسلام و مسلمانان در سراسر دنیا منتشر می‌ شود تا چهره‌ای خشن و بی‌رحم و آدم‌کش از اسلام نشان دهند اما از انعکاس حرکت عظیم پیاده‌روی خودداری می‌ کنند.

وی همچنین به حرکت باشکوه و با عظمت مسلمانان و به ویژه شیعیان در ایام اربعین اشاره و تصریح کرد: این حرکت نشان از عشق و ارادت خاص مسلمانان به ویژه اهل تسنن به اهل بیت(ع) و اباعبدالله الحسین(ع) دارد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: چنین حرکتی در هیچ مذهب و مکتبی در روی کره زمین وجود ندارد و در تاریخ بشیریت بی نظیر است که در عرض یک هفته، 20 میلیون نفر در مکان و شهری مقدس حضور یابند و تجدید بیعت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: خداوند به برکت قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی، عزتی به مسلمانان بخشیده که باید قدردان آن باشیم، دشمنان اسلام از انعکاس رسانه ای این مراسمات مذهبی خودداری می کنند اما جنایات داعش و گروهک های تکفیری به طور مکرر منعکس می کنند و اسلام هراسی را به راه انداخته اند./851/پ202/ج1

 

ارسال نظرات