۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۶۲۶۳۲
تولیت آستان قدس رضوی:

هر سال به شکوه و عظمت کنگره بزرگ اربعین افزوده می شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی امسال نیز تمهیدات گسترده ای در مرزهای کشور از جمله مرز مهران برای پذیرایی از زوار اندیشیده بود که در مقابل حجم عظیم جمعیت زائران ناچیز بود.
رییسی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در فرودگاه شهدای ایلام، اظهار داشت: راهپیمایی و کنگره بزرگ اربعین باعث امیدواری و دلداگی ملت های مظلوم و یاس و سرافکندی دشمنان شده است.

وی بیان داشت: سال به سال به عظمت و شکوه کنگره بزرگ اربعین افزوده می شود و هم اکنون شاهد آن هستیم اقشار مختلف مردم برای حضور در این راهپیمایی بزرگ لحظه شماری می کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان استان برای پذیرایی از زوار اربعین به خوبی عمل کرده اند، گفت: برای سال های آینده باید نقاط ضعف و مثبت شناسایی شود تا خدمات رسانی به زائران مطلوب تر از گذشته و زمینه آرامش خاطر آنها فراهم شود.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: آستان قدس رضوی امسال نیز تمهیدات گسترده ای در مرزهای کشور از جمله مرز مهران برای پذیرایی از زوار اندیشیده بود که در مقابل حجم عظیم جمعیت زائران ناچیز بود.

وی عنوان کرد: امیدواریم در سال های آینده با توجه به حجم جمعیت شرکت کننده در این کنگره عظیم، تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی هماهنگ شوند./879/102/ب2

ارسال نظرات