۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۶۲۷۹۹
معاون پژوهش مدرسه سفیران علی بن ابی طالب مطرح کرد؛

ضرورت توجه به مدارس مناطق حاشیه ای/ برگزاری کارگروه عقاید جهت پاسخگویی به شبهات

معاون پژوهش مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به معضلات و کمبودهای منابع تحقیق و پژوهش در مدرسه مذکور توجه مدیران و مسؤولان به مدارس علمیه شهر را خواستار شد.
پژوهش

حجت الاسلام ابراهیم بیت سیاح، معاون پژوهش مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در سال های گذشته آمار مقاله نویسی مدرسه در حد پایینی بود، ابراز داشت: در پی برقراری ارتباط با مرکز مدیریت حوزه های استان، برگزاری کارگاه های مقاله نویسی و شیوه های درست مقاله نویسی کارگروهی تشکیل که طلبه های علاقه مند ارائه مقاله در جشنواره علامه حلی استقبال چشمگیری از خود نشان دادند.

معاون پژوهش مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) به آماده سازی 85 مقاله از سوی طلبه ها در سال گذشته اشاره و اظهار داشت: از این میان 35 مقاله مرتبط با جشنواره علامه حلی پس از کسب امتیازات ثبت و به مدیریت استان ارسال شد و ناگفته نماند که مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) سال گذشته از حیث مقاله نویسی رتبه سوم را کسب کرد.

این مقام مسؤول با بیان این که در سال جاری موضوعات مقاله ها برای طلبه ها مشخص شده است، عنوان کرد: پس از پایان نیمسال اول مقاله ها اخذ تا به مرکز مدیریت حوزه های استان ارسال و برای جشنواره علامه حلی ثبت شوند.

حجت الاسلام بیت سیاح با بیان این که در سال جاری مقاله نویسان تا 40 سالگی اجازه ارائه مقاله را یافته اند، خاطرنشان کرد: طلبه های پایه های مختلف تحصیلی در زمینه های انسان شناسی، علوم انسانی، طلبه انقلابی و حوزه انقلابی قادر به ارائه مقاله هستند و محور اصلی مقاله ها درباره طلبه انقلابی و حوزه انقلابی خواهد بود.

وی به تحصیل طلبه ها در پایه های اول تا هشتم مدرسه اشاره و ابراز داشت: در کنار کارگاه مقاله نویسی، کارگروه های منطق، عقاید، نحو و صرف و اصول فقه تشکیل شد و کارگروه عقاید در راستای پاسخگویی به شبهات مطرح شده روز و فرقه های نوظهور و با حضور اساتید مدعو در مدرسه برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) در پایان به کمبودهای مدرسه مذکور در زمینه پژوهش اشاره و خاطرنشان کرد: توجه مرکز مدیریت و مسؤولان به مدارس حاشیه ای شهرستان در راستای ارتقای سطح پژوهش را خواستار هستیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات