۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۲۸۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم سرنوشت جامعه را به دست افراد نالایق ندهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم در انتخابات مختلف نباید با انتخاب افراد نالایق به عنوان مسؤول جلوی پیشرفت و رشد در جامعه را بگیرند و نباید سرنوشت جامعه را به دست این افراد نالایق دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان و طلاب استان، اظهار داشت: انقلاب همان اسلامی بود که تاکنون مانند نسخه شفابخشی عمل کرده و اگر در ادامه به این نسخه به درستی عمل شود می تواند گره بسیاری از مشکلات را باز کند.

وی با بیان اینکه اگر اسلام در تمام عرصه ها به درستی پیاده شود می توانیم به موفقیت برسیم، گفت: باید در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش کرد و نباید تنها در این باره شعار بدهیم و تنها با طراحی پوستر و نوشتن کتاب نمی توانیم به موفقیت برسیم.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر در زمینه های اقتصادی عادلانه رفتار شود به نتایج مطلوبی می رسیم، باید اعتبارات بجا مصرف شود و اگر این اعتبارات به درستی استفاده بشود می توانیم جامعه ای بی نیاز داشته باشیم و به رشد و توسعه دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مردم در انتخابات مختلف نباید با انتخاب افراد نالایق به عنوان مسؤول جلوی پیشرفت و رشد در جامعه را بگیرند و نباید سرنوشت جامعه را به دست این افراد نالایق دهند، تصریح کرد: ایران دارای منابع متعدد مادی و معنوی بسیاری است و از مردمی با استعداد و مکتب غنی برخوردار است که باید قدردان این منابع باشیم و با درست استفاده کردن از این منابع به رشد برسیم./202/880/ب1

ارسال نظرات