۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۶۳۱۰۴
آیت الله علما مطرح کرد:

ضرورت آشنایی نسل جوان با سیره نبوی

آیت الله علما با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با سیره نبوی، گفت: آشنایی با سیره پیامبر مکرم اسلام(ص) باید در دستور برنامه های اجرایی قرار گیرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم 28 صفر، ابراز داشت: آشنایی با سیره پیامبر مکرم اسلام (ص) باید در دستور برنامه های اجرایی قرار گرفته و نسل جوان با سیره نبوی آشنایی پیدا کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع رسانی درباره برنامه های فرهنگی باید در محدوده وسیعی صورت گرفته و عموم مردم با حضور در مراسم و قرائت زیارت حضرت نبی اکرم(ص) با معارف عمیق دینی آشنایی پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: برگزاری برنامه های فرهنگی نقش بسزایی در ترویج و نشر اندیشه اسلامی و توجه بیشتر به آموزه های دینی و الهی خواهد داشت.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: جایگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) و شأن و منزلت ایشان باید به خوبی تبیین شده و با تکیه بر سیره نبوی، تعالیم عمیق دینی در مراسمات مذهبی و فرهنگی برای عموم مردم تشریح شود.

عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه، بیان داشت: همزمان با روز 28 صفر دسته های عزاداری به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت کرده و سخنران ویژه این مراسم نیز حجتالاسلام پاک رای از اساتید برجسته حوزه علمیه قم است.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: مراسم شهادت امام رضا(ع) نیز به صورت همزمان در مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد./857/202/ب2

ارسال نظرات