۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۶۳۱۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

رسانه ارزشی به‌دنبال ترویج آرمان‌های انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه غفلت از قدرت رسانه یک اشتباه است، گفت: رسانه ارزشی به‌ دنبال ترویج آرمان‌های انقلاب است و بزرگمردانی همچون شهید محسن خزائی، که برای انجام رسالت رسانه‌ای خود تا سوریه رفت، الگوی کامل یک اهل قلم انقلابی هستند.
بزمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز، 3 آذر در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن خزائی که در خاش برگزار شد، گفت: دنیای امروز، عصر ارتباطات و رسانه است و رسانه به یک ابزار قدرتمند برای انتقال مفاهیم تبدیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: اگر به دنبال نشر ارزش‌های انقلابی در جهان هستیم، باید نقش برجسته و تأثیرگذار رسانه را جدی بگیریم؛ زیرا در عصر حاضر، غفلت از قدرت رسانه یک اشتباه است.

وی اظهار کرد: رسانه ارزشی به‌دنبال ترویج آرمان‌های انقلاب است و بزرگمردانی همچون شهید محسن خزائی، که برای انجام رسالت رسانه‌ای خود تا سوریه رفت، الگوی کامل یک اهل قلم انقلابی هستند.

حجت‌الاسلام بزمانی ادامه داد: شهید خزائی به‌عنوان خبرنگار فعال و حامی مظلومان، ارزش‌های والای اسلامی را بخوبی عرضه و در جبهه ایثار و شهادت نام خود را جاودانه کرد.

وی عنوان کرد: شهید خزائی مظلومیت مردم سوریه را به چشم و گوش جهان رساند؛ قساوت تکفیری‌ها را فریاد زد و رسالت رسانه‌ای خود را به زیبایی در میدان جنگ نرم و سخت به انجام رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایمان با کفر در یک راستا قرار نمی گیرند، اظهار داشت: تقابل اسلام و کفر همواره در طول تاریخ وجود داشته و حذف شدنی هم نیست؛ زیرا جریان کفر هیچ اعتقادی به ارزش‌های الهی ندارد و از ایمان و معنویت و خداشناسی به دور است.

حجت‌الاسلام محمدحسین میری امام جمعه خاش و محمداکبر چاکرزهی فرماندار این شهرستان نیز با بیان اینکه جایگاه شهیدان در دنیا و آخرت برجسته و ماندگار است، به بیان نقش شهید خزائی در بیان واقعیات سوریه پرداختند./202/831/ب1

ارسال نظرات