۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۶۳۲۹۷
استاد حوزه علمیه قم:

طلاب مدافعان اصلی حریم انقلاب و اسلام هستند

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان مدافعان اصلی حریم انقلاب و اسلام هستند گفت: بسیجیان به ویژه طلاب بسیجی باید مطیع و فرمانبردار ولایت فقیه بوده و در مسیر ولایت گام بردارند و تنها به دنبال عملی ساختن اهداف انقلاب باشند.
روز قشر بسیج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حسین پاکراه استاد حوزه علمیه قم ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیان ابراز داشت: طلاب و روحانیان مدافعان اصلی حریم انقلاب و اسلام بوده و مسؤولیت سنگینی بر دوش آنها قرار دارد.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: تبیین و نشر اندیشه اسلامی و انقلابی از مسؤولیتهای خطیر طلاب و روحانیان بوده و تلاش در جهت تحقق این رسالت مستلزم صرف انرژی و زمان بسیاری است از این رو باید طلاب با انگیزه و مستعد در این جهت تلاش کنند و گام بردارند.

این مسؤول بیان داشت: طلاب باید با تکیه بر معارف عمیق دینی و آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی در جهت هدایت و اصلاح جامعه تلاش و جهد داشته باشند و در این راه باید از اصلاح و تقویت بنیه دینی خود شروع کنند.

حجت الاسلام پاکراه خاطرنشان کرد: توجه به تهذیب نفس و تلاش در جهت کسب مکارم اخلاقی از شاخصه ها و ویژگی های طلاب نمونه و تلاشگر است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: طلاب باید با تقویت روحیه بسیجی و توجه به شناخت دشمنان، آگاهانه اقدام کرده و اجازه نفوذ و فعالیت به دشمنان انقلاب را ندهند.

این مسؤول یادآور شد: بسیجیان به ویژه طلاب بسیجی باید مطیع و فرمانبردار ولایت فقیه بوده و در مسیر ولایت گام بردارند و تنها به دنبال عملی ساختن اهداف انقلاب باشند.

حجت الاسلام پاکراه در پایان مطرح کرد: طلاب با تأسی از آموزه های قرآن کریم و تشکیل حلقه های صالحین می توانند بر هم نسل های خود و نسل آینده اثرگذاری مثبت و سازنده ای داشته باشند و هدایتگر مردم به سوی ولایت پذیری باشند./857/202/ب3

ارسال نظرات