۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۶۳۴۳۷
امام جمعه آمل:

بسیج دشمن شکن و افتخارآفرین است

امام جمعه آمل با اشاره به این که بسیج دشمن شکن و افتخارآفرین است، گفت: هر بسیجی یک بمب اتم در برابر دشمن است که این تفکر در مفهوم انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است.
امام جمعه‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان آمل با بیان این که در هفته بسیج قرار داریم که هفته فداکاری، شجاعت، اطاعت و اخلاق است، گفت: بسیج نعمت و برکتی برای ملت ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز نگاه همگان باید بر این باشد تا بتوانیم در مسیر ارزشهای دین و انقلاب گام برداریم که برکات و دستاوردهای گرانقدری دارد.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که ما مدیون نگاه بسیج هستیم، گفت: امروز زیباترین کلام انقلاب اسلامی بسیج بوده که دژ مستحکم انقلاب و افتخار ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه آمل با اشاره به این که بسیج دشمن شکن و افتخارآفرین است، ادامه داد: هر بسیجی یک بمب اتم در برابر دشمن است که این تفکر در مفهوم انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است.

وی تصریح کرد: بسیج قطاری در حرکت است و توقفی در آن وجود ندارد که بسیج جریانی و خطی نبوده و شتاب زدگی در آن وجود ندارد و علاقه وافری به رهبری معظم انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: کسی در مشهد می خواهد سخنرانی کند و لغو می شود می آید در مجلس برای او امضا جمع می کنند و آیا مشکل کشور سخنرانی این فرد است.

 

عدم محکومیت فتنه خیانت به امام و شهدا است

امام جمعه آمل ادامه داد: هرکسی فتنه را محکوم نکند خیانت به امام خمینی(ره) و شهدا است که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند فتنه هنوز ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی در مسیر انقلاب گام بردارد به دیده منت می گذاریم و فردی غیر از این باشد او را به سینه دیوار می کوبیم و برخوردی جدی صورت می دهیم.

حجت الاسلام مرتضوی بر ضرورت بصیرت افزایی اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است بصیرت را گسترش داده و به بهترین ممکن به آن عمل داشته باشیم.

امام جمعه آمل ادامه داد: سپاه و بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای خوب و ارزنده ای صورت داده است که جای قدردانی و سپاس از این فعالیتهای صورت گرفته دارد.

وی تصریح کرد: نیاز است به بسیج میدان داده شود که بهره گیری از ظرفیت های آن زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات کشور می شود و برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

حجت الاسلام مرتضوی بر ضرورت بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است تدابیر و منویات ارزشمند رهبری را چراغ راه خود قرار داده و استفاده شایسته ای از آن داشته باشیم.

امام جمعه آمل با اشاره به بارش شدید برف و قطعی های گسترده در این شهرستان تصریح کرد: ضرورت دارد دولت عزم جدی در راستای تقویت زیرساخت های این شهرستان داشته باشد.

گفتنی است، همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه هایی در مناطق شهری و روستایی شهرستان آمل برگزار شد./1314/202/ب3

 

ارسال نظرات