۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۶۳۴۴۸
امام جمعه خرم آباد:

نمایندگان مجلس به جای پرداختن به حواشی معیشت مردم را در نظر بگیرند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به موضع گیری برخی نمایندگان مجلس در راستای لغو سخنرانی در یک شهر گفت: مردم از مجلس و نمایندگان انتظار دارند و نمایندگان باید به مشکلات و دغدغه های مردم توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته آخر ماه صفر را ایام غم و اندوه و مصیبت خواند و با تسلیت سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: انتظار می رود عزاداریهای دهه آخر ماه صفر باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم زیارت پیامبر اکرم(ص) از راه دور افزود: این مراسم در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار خواهد شد و از عموم مردم دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه فاصله گرفتن از سیره معصومین(ع) را بزرگ ترین مصیبت برای امت اسلام خواند و اظهار داشت: جامعه ما نیازمند اخلاق، سیره و منش پیامبر اسلام و ائمه معصومین(ع) است.

وی با اشاره به شهادت رسیدن گروهی از زوار امام حسین(ع) به دست گروه های تروریستی داعش افزود: این مصیبتی بزرگ است و اختلاف و تفرقه بین مسلمانان از مصیبتهای بزرگ است.

وهابیت مصیبت جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی وهابیت را مصیبت جهان اسلام خواند و یادآور شد: امروز آل سعود در سرزمین وحی حاکم شده است، شراب می خورد، به نامحرم دست می دهد و سرمایه مسلمانان را به جیب آمریکا می ریزد، برای جهان اسلام مصیبت است.

وی با اشاره به استقرار پیامبر اکرم(ص) در مدینه و اقدام ایشان در جهت استحکام جایگاه ولایت تأکید کرد: در این ایام باید بیشتر به سیره و منش پیامبر اکرم و اهل بیت(ع) پرداخته شود و خط سیر اسلام ناب را فراموش نکنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استمرار ولایت، امامت، رهبری و اسلام ناب سیره و سنت پیامبر اکرم بود، خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج و شناساندن سیره و سنت پیامبر اکرم و اهل بیت(ع) راه مقابله با دسیسه های نفوذ دشمن و موجب استمرار نظام است.

تفکر بسیجی تأثیرگذار و تحول آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با گرامیداشت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل در سال 58 گفت: بسیج دارای تفکر انقلابی و جهادی است، این تفکر در هرکجای دنیا به وجود آمده است، تأثیرگذار و تحول آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مرز جغرافیایی نمی شناسد، ادامه داد: این تفکر آزادی بخش، نجات دهند و پاسدار مکتب امام راحل و آرمان والای شهیدان و منویات رهبری است.

تفکر بسیجی ضامن بقا و استمرار انقلاب است

امام جمعه خرم آباد تفکر بسیجی را ضامن بقا و استمرار انقلاب و گره گشا خواند و گفت: این تفکر نماد عزت و قدرت  است و تا زمانی که تفکر بسیجی حاکم است چشم طمع دشمنان و جهان خواران از اسلام و انقلاب دور خواهد بود.

وی یادآور شد: مقاومت، ایستادگی، شجاعت، غیرت، همیت، پاکی و طهار را ویژگی بسیجیان دانست و افزود: ایستادگی تفکر بسیجی در برابر استکبار و آمریکا رمز تداوم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه امروز عده ای مجذوب آمریکا شده اند، با اشاره به سخنان رهبری بیان داشت: این گروه باید بدانند راه نجات کشور تنها تکیه بر تفکر بسیجی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به موضع گیری برخی نمایندگان مجلس در راستای لغو سخنرانی در یک شهر خاطرنشان کرد: مردم از مجلس و نمایندگان انتظار دارند و نمایندگان باید به مشکلات و دغدغه های مردم توجه جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: نمایندگان مجلس آیا تا این حد برای مشکلات مردم نیز موضع گیری کرده اند، به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای از مسائل اصلی غافل نشوند و به مردم خدمت کنند./9459/201/ب3

ارسال نظرات