۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۶۴۵۷۸
استاد حوزه علمیه:

ترک گناه انسان را سعادتمند می‌کند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ترک گناه انسان را سعادتمند می‌کند، گفت: راه سیر و سلوک با لقمه حلال، نماز اول وقت و تکرار این دو مورد میسر می‌شود، انسان با اقامه نماز اول وقت به درجات عالی قرب‌الی‌الله دست می‌یابد.
حجت الاسلام عباس سمیع‌زاده، استاد حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس سمیع‌زاده، استاد حوزه علمیه در مراسم شام غریبان امام رضا(ع) که به همت هیأت رزمندگان غرب استان تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: زیارت امام معصوم(ع) بسیار توصیه شده است.

وی افزود: زائر محترم و وجودش سراسر معنویت است، خداوند از نور خود به کسی که به زیارت معصوم می‌رود عطا می‌کند و گناهان او را آمرزیده و بیماری روحی‌اش را که به سبب انجام گناه در نهادش به وجود آمده برطرف می‌کند.

حجت الاسلام سمیع‌زاده با بیان اینکه ترک گناه انسان را سعادتمند می‌کند، بیان داشت: راه سیر و سلوک با لقمه حلال، نماز اول وقت و تکرار این دو مورد میسر می‌شود، انسان با اقامه نماز اول وقت به درجات عالی قرب‌الی‌الله دست می‌یابد.

این استاد حوزه علمیه پاداش زائر امام معصوم را بهشت بیان کرد و گفت: زائر زمانی که به زیارت مشرف می‌شود و با معرفت امام معصوم را زیارت می‌کند و با تمام وجود از گناهان گذشته خود پشیمان شده و توبه می‌کند و دیگر هرگز مرتکب گناه نمی‌شود چنین شخصی جایگاهش بهشت است.

وی درباره دعا، عنوان کرد: انسان باید در دعاکردن و زیارت کردن تنها خداوند را بخواهد و هدف از انجام این اعمال تقرب به الله است./813/202/ب2

ارسال نظرات